2009年6月19日 星期五

政府覆診

今朝又要返贊育覆診,真係超無聊,尋日先黎過做糖水測試,今日又要返黎,都唔知點解唔同一日做哂,要我分兩次黎咁煩!尋日見好多媽咪都係上午做糖水測試,下午就常規覆診,幾好呀!今日係星期五,如果係下午覆診都無咁嬲,因為做完可以走得,直接返屋企,但係上午覆診,做完又無地方hea吓先,早左返公司又唔抵,麻鬼煩!

 

今日返去覆診,我唸都好快攪掂,我唸好完左之後去銅鑼灣行一陣,食埋飯兩點先返公司!

 

十點鐘,真係好快叫我個名,入到房見醫生,今次呢個醫生係正式嘅,唔係實習嘅!不過我都無唸過有咩問,最近touchwood又無咩特別咁,唸住又係講一兩句就按肚聽心跳就走人,點知一坐低佢又無端端問我知唔知自己胎盤低,原來佢係要講番上次超聲波嘅結果,我以為唔會講添,我話我知道,佢就又係循例講d叫我小心嘅野(呢d我一早都知!)我咪交代番上次入醫院嘅事,同交番醫院果封信俾佢做reference囉!佢都無咩點睇封信同份報告,好求其咁,只係問我上次照超聲波個醫生有無幫我約期再照,我話有,佢只係話咁再睇吓到時個報告係點先決定使唔使開刀。之後,佢就同我講我尋日做嘅糖水測試FAIL左,我唸都無唸過佢哋咁有效率,尋日做今朝就有報告?!我又唔係肥又唔係勁食野,我無唸過會pass唔到,我即時嘅反應都好大,衝口而出好大聲咁講,唔pass?!後面有個姑娘見到我咁大反應响度笑,我先知我幾失態!個醫生好冷靜咁話,係,你確診糖尿病!之後會有姑娘約番我見營養師同埋入醫院食餐做檢查,GOD!真係晴天霹靂!我聽到再做檢查呢個term,我即刻問咁使唔使再飲糖水,醫生話你已經「確診」糖尿病,唔需要再飲,聽到都安心少少,但係佢用左兩次「確診」呢個字眼,真係令我超難受!佢無解釋d咩,又無問我有無問題問,就咁叫我走喇!我唸都無唸過自己一日三餐正正常常,又唔係大食又唔“好”甜品都中招,一時間個腦都空白哂,咩都唔識問,儍吓儍吓就走左出房!

 

出到去再等叫名約期,約左我六月二十三日見營養師,七月三日覆診,七月八日返贊育留院一日食佢哋嘅餐驗血糖。出到門口竟然落大雨,我又無攞遮,贊育落番西環條路又斜,唸黎唸去,最尾都係截的士返公司,無得行街喇!

 

返到公司先有d清醒,即刻上網睇吓妊娠糖尿病嘅資料。睇完都down down哋,原來除左小b有機會做巨b之外,出世都有機會有低糖症,重有其他風險,而大人呢,雖然話呢d叫假糖尿,生完好多人都正常番,但都有人好唔返,同埋就算生完正常番,呢d有過妊娠糖尿病嘅人將來會演變成真正糖尿病嘅機會係比其他人高好多!睇返d媽咪見完營養師,原來個個都係跟同一個餐單食野,一日得千八卡路里,suppose係夠營養嘅,但d媽咪話唔飽喎,重有d媽咪話唔係只係戒糖呀甜野呀,而係飯都要戒,總之係無啖好食喎,好多媽咪話跟餐食想重都好難,唔輕左都算好,所以呢個餐又叫減肥餐,唸起都慘啦!我四、五個月先叫食得到野開始重,重左十四、五磅,而家七個月又話我重得快,又要見營養師食千八卡,咁睇黎我都唔會重得去邊喇!樂觀d去唸,生完咪唔使點減肥囉!因為醫生話生完會即時輕返十幾磅喎!至驚嘅係八號入院食餐唔pass嘅話,d媽咪話要自己篤手指check,重要自己打胰島素針,一係打大脾,一係打落個肚度,真係好恐怖呀!

沒有留言:

張貼留言