2007年5月10日 星期四

盲妹

因為病左,整爛副眼鏡都無時間同無精神去配番,唯有帶番副舊眼鏡,唔足度數(我五百五十度,副鏡係三百左右),睇得都幾辛苦,遠少少都蒙查查,今晚重要學琴,都唔知睇唔睇到譜!!!


七點半收到嶺南打來的電話約interview,(咁夜都未收工既?)約左18號朝,要做written test。聽完個電話個心亂哂,彈唔到琴,好驚又緊張,因好耐都無interview過..........


又驚唔知點攞假,我今個月已經sick leave左兩日,一定要annual leave,不過我annual 又攞左兩日,老細又出左trip,唔知趕唔趕得切........


老師過來睇我彈,好彩都ok,不過佢問我d音,我都要咪起雙眼睇,佢覺得我好攪笑囉!!!


沒有留言:

張貼留言