2007年5月7日 星期一

今日攞左假要落鋪頭幫手,因為個打工皇后又有野攪唔得閒番。新既part time好耐無返工,個人好緊張咁,攪到我都唔敢行開,我重驚過佢.........


朝早食左車仔麵,兩點幾食碗河粉加通菜,d菜食落怪怪的,食左好耐先走,點知起身走既時候覺得有d反胃,行返鋪頭重頭暈添...好驚!!!!


坐响鋪頭好辛苦,真係鬼死咁反胃,想返屋企休息下,但又驚個part time攪唔店,行去搭車返去又好遠,我都唔知捱唔捱到去,唯有等老公放工接我走。


反胃既感覺實在唔多好,我頂唔順食左粒胃仙U,上老公車無耐就嘔得出,返到屋企樓下又嘔過,要問secure借tissue,好彩既係自從我今年年頭响巴士暈過後,我一定自備嘔吐袋,如果唔係就慘嘞!!!


嘔過那一刻係舒服左,但之後個胃都係咁辛苦,食唔到野,些微既郁動都好難受,成晚都瞓唔到咁!!!


沒有留言:

張貼留言