2009年3月23日 星期一

16 week 5 day

今日去私家覆診,對上一次已經係三個幾禮拜前嘅事嘞!等呢幾個禮拜等到頸都長埋,始終一日未feel到胎動知道佢响肚入面,一日都唔係咁放心咁!

 

今日去覆診重可以睇埋小bb仔定b女,雖然上次醫生都睇到,但係佢話過多兩個禮拜會肯定d喎!唔,我都無咩話鍾意仔定女多d,最緊要係健健康康!始終女有女嘅好,仔有仔嘅好,可以嘅話,我都想一仔一女,哈哈!不過陀得唔太舒服,我都唔sure自己係咪可以咁堅持生兩個,而且老公都prefer要一個就算,所以都係生左之後再慢慢唸!

 

今日我有個target,就係問吓醫生可唔可以唔食藥,之前佢開過隻維他命俾我,超大粒,好難吞,吞左又成日想嘔,醫生幫我轉過一次藥,細粒少少,有糖衣嘅,應該會好d!不過我都係攪唔掂,除左指定動作-誓願之外,我次次食左都反胃,超唔舒服,後尾我索性唔食。唸住呢d維他命都唔係must嘅,問左可以唔食,我個心會安樂d!點知.....响我未問呢個問題前,老公問左另一個問題先.....事緣係我由有左到今日見醫生,都有四個月,但係就重得一磅,老公問有無問題,醫生就話重得少,正常呢個時侯都要重五、六磅,上次Tweety間健康院個senior nurse都同我講話二十週前最好重五磅左右,不過,醫生話唔緊要,之後應該會追返喎!成個懷孕期重廿幾磅係標準,之後應該會重多左同快左!講完體重,我就問唔食維他命嘅事嘞!醫生一聽,就話你而家先重得一磅,又話唔食維他命,其實維他命裡面有鐡同鈣,對我好重要,所以唔提議我放棄!唉!原本唸住借醫生把口可以唔食,點知佢咁講,我都心知不妙!老公從來都唔會過問我有無食藥,或者咁講,佢唔知原來我會唔食藥囉!佢一向都好聽醫生講,而家俾醫生咁講,我唔可以唔食藥之餘,重好可能會被監督住食藥!

 

問完野我哋就睇小b,醫生話呢度係頭仔,果度係肚仔,呢樹係大脾骨,嘩!我咩都睇唔到!之前睇小b,個mon係睇到哂小b成個人形,而家好似一partpart睇咁,醫生話係正常,遲db再大d,個mon睇唔哂喎,又會咁嘅?我都係覺得成個小b人形睇到得意好多,而家唔知邊度打邊度,講完係咩都想像唔到咁,有d失望啦!等左成個月喎!小b今次度有成10.xx cm呀!哈哈!就黎有把間尺仔咁長嘞!都好難想像佢响我個肚入面係點咁!我個肚都唔大,會唔會好迫呢?醫生話佢係中碼b,但都要再睇之後先可作準!中碼都幾好,大隻d無咁難湊,不過就驚會唔會難生d呢?

 

沒有留言:

張貼留言