2009年3月16日 星期一

圓方

最近我哋發現原來圓方泊車好平,而且佢個泊車優惠係幾容易,一百八十元嘅消費便有六小時免費泊車優惠,食餐飯都攪掂啦!一家大細黎行一陣,食吓野都係唔錯嘅消閒活動,所以都決定帶埋Cherry同蘇b黎逛吓!咁啱有promotion,响圓方購物九千大元,加八百元就可換最新Nokia手機,都賣緊三千幾架!咁啱之前我睇中左個Gucci手袋,唸住睇吓其他人會唔會有野買揍夠數去換,點知買完個袋,個sales話部手機換哂嘞,咁我哋都疊埋心水唔特登再買野揍數嘞!講開個手袋,其實都好鍾意,但係買左返黎又唔係特別好興奮咁!買之前都無以前咁要左唸右唸好耐,可能某個程度上係覺得需要而唔係奢侈品啦!事關我個個袋都大袋,一唔係就係好迷你嘅袋仔,而家有左小b又攞唔到重野,日日揹住抽住d大袋都好吃力架!我已經逐步逐步將d隨身物可唔攞就唔攞,得番d 銀包鎖匙咁,但都幾重,因為袋大啩?!後尾見到呢個斜揹袋,大小適中咁,夠哂輕便,所以都唔係唸好耐就決定買,當係獎勵吓或者係氹吓自己開心啦~

沒有留言:

張貼留言