2009年3月14日 星期六

豈有此理

星期三攞左病假,公司有個每月例會我無開到,原本個會有個Sec負責take minutes,因為佢放假,suppose個副Sec負責嘅,不過唔知點解佢唔會寫,我個partner次次都叫我同佢寫,但都係出佢個名!其實我都唔太鍾意咁,佢做得副Sec,就有佢嘅責任架麻,如果佢唔想做,當初點名問佢做副Sec好唔好嘅時候,佢可以拒絕,但佢係好欣然話好!今次我突然攞病假,我都唸住佢自己做番,點知第二日返到公司嘅時候,我partner俾左份minutes我,叫我寫埋,我話我無開會唔知講左d咩,佢指住份野話開會內容drop哂响裡面,我打開份野睇,只係見到d鬼畫符,我真係幾嬲架!

 

第一,我覺得佢好唔負責任,應該係佢做嘅,點解要搵我去做?重要唔係佢自己黎叫我幫佢,而係叫我partner叫我做,我可以say no咩?第二,佢或者係我partner從來都無解釋點解佢唔寫要我寫。有時我會唸係咪佢嘅英文唔得?棠棠一個IO,雖然話係內部調升,但係我覺得英文都要有一定要求,既然升左,唔會太差呱?如果唔係,果d考生考死,過五關斬六障先入到黎做IO嘅就好似好唔抵嘞!大家都咁髙咁大,但係連呢d嘅基本要求都可以咁大差異,好奇怪囉!做得呢d位,唔多唔少都要寫吓report,我覺得即使係經驗搭夠去升一個人,至少都要fulfill到語文呢方面嘅要求囉!第三,我已經無去開會,佢都重唔自己寫返,成個會咁多人,無其他人幫手咩?點解一定係我呀?原來我係咁重要架?我而家先知喎!第四,果份minutes都唔知邊個take嘅,鬼畫符咁,叫人幫手都唔該俾d誠意,寫好少少,咁我都易睇d易寫d啦,完全係唔considerate,唔負責任嘅行為!第五,最嬲嘅係個當事人之後打俾我,唔係唔該我,亦唔係去clarify吓果份minutesd咩,而係叫我寫番當日「佢」自己reportpart,千叮萬囑叫我點點點咁咁咁寫,我心唸你咁緊張咪自己寫番囉!

 

真係激死人嘞!

沒有留言:

張貼留言