2009年3月11日 星期三

又病假

今日又病假嘞!因為個胃重係抽住抽住,尋日返工都好辛苦,咁我都唔堅持太多,睇多次醫生,順便休息多一日!

 

因為無再嘔,無再見血,醫生話唔安排做其他檢查,除非之後再有血啦,咁要即刻睇醫生喎!我同醫生講我個胃重抽住抽住,佢同我講無辦法,我而家好多藥都唔食得,俾得我食嘅都係mild嘅藥,係要耐d先會好!其實一路以黎都down down哋,聽完佢咁講,重down

 

睇完醫生去行左一陣,買下衫散下心,都重係好down,返屋企途中Tweety打俾我,傾開先話佢知我有左,講講下我都down到响屋企樓下喊左出黎!佢問我點解唔開心,我覺得好大原因係因為由我知道bingo之後,我就無間斷咁唔舒服,唔係見啡就肚痛腰痛作小產,就係肚疴腸痛胃抽筋,總之一様完左就到下一様,又唔係食得瞓得,真係好down,而家醫生重話係咁,要耐d先會好,我真係唔知幾時先會好!佢叫我唔好唔開心,如果唔係小b第日都會唔開心,好難揍喎!佢重提醒我話我family history唔好,因為我媽咪生完我之後抑鬱,到而家都要食藥先瞓到,所以我會係高危一族!我以前都無唸過產前抑鬱呢様野,但就成日驚產後抑鬱,聽到佢咁講,我都有d清醒,如果自己成日都咁唔開心,成日都俾自己唔出聲發吽哣咩都唔理唔唸,真係有一日抑鬱都唔出奇!所以我都係要向好果方面去唸,好似作嘔即係小b响肚度健康嘅反應;食唔落嘅話唔怕,想食咩野儘量俾自己去食,唔理果d禁忌,只要適可而止就得,過一排胃口好嘅時候會食到我驚肥;肚疴即係我嘅消化力重ok;瞓得唔好係要訓練第日生左之後成晚要起身湊b!雖然唔係成日都可以唸得咁正面,起碼知道唔可以俾自己成日都down

沒有留言:

張貼留言