2009年3月24日 星期二

見工衫

二月尾嘅時候突然收到信叫我三月三十日去見工,收到呢封信都好愕然,因為從來都無唸過個written會過到,亦都唔記得左報過呢份工!見係政府工,重有成個月準備,雖然而家有左,唸住政府唔會歧視我啩,所以都唸住去見吓囉!

 

有成個月去準備,一心唸住睇多d資料,溫吓書,事關好耐無見過工,又咁難得有政府工見,想做好小小!唸住返工得閒嘅時候就上去個website睇資料,點知一睇又覺得好悶,睇左半日,又覺得重有成個月流流長,都係遲少少先去睇啦,唔使咁早睇定又得個驚字!咁又過左一個禮拜,想溫嘅時候,又開始唔係幾得閒!好快咁得番兩個禮拜,得閒返少少,但我嘅心情都好忐忑,好緊張,為左唔好令自己咁辛苦,我都決定隨遇而安,最尾先睇資料同準備,反正我都唔expect今次有咩希望,咁唔使攪到自己同小b咁緊張。老公甚至叫我唔好去,怕我太辛苦,大住肚唔歧視我,就算真係想請我都未必等到我啦。因為照政府嘅進度,出得offer都六、七月,到時我都腹大便便,八月中就放產假,十一月頭先返工,邊個等我喎!雖然我都知成功嘅機會好渺茫,同以我而家嘅身世都好難攪,但係我都想試吓,當練吓都好嘅,更重要嘅係我唔鍾意退縮嘅感覺(雖然我都算有充份嘅理由)!

 

屋企都無衫去見工,因為之前見工通常都係著西褲加恤衫外套就算,而家d褲全部都唔啱著,又無西裙,所以都要買過!而家個肚唔係大,不過都唔知幾時會無啦啦大,所以唸住越近面試先去買,怕買左好快又唔啱著!重有個幾禮拜我就去買,唸住平平哋買條裙就算,第日又唔知啱唔啱著!去到試左兩條,發覺個肚突突咁,唔著返件外套遮吓都好核突,咁最後死死地氣叫個sales俾埋件褸我試囉!講起個sales,又係激氣!之前叫佢俾條啱碼嘅裙俾我,我都無話自己大肚,我個肚又唔大,極其量都只算有d肚腩仔,佢竟然俾條中碼俾我!我平時著suit一定要加細架麻!中碼都離哂大譜,太侮辱嘞!條裙鬆到我要揸實行出去叫個sales俾細d俾我!最尾俾細碼我就啱啱好,重有d位走盞!件褸佢俾細碼我,一著上身,都唔係好slim咁,又唔可以話唔啱,但唔靚囉!問個sales有無細d,佢話有加細,但講完我知又唔去攞,重係咁話細碼我啱架嘞,我照黎照去都唔覺得好啱,重自言自語咁話件褸唔夠slim,佢見我唔係好鍾意先話使唔使俾埋加細我試,我話有嘅話梗係好啦,佢又話有架,不過你扣唔埋鈕,你想試埋咪俾你試埋去囉!嘩!幾嬲呀!我心唸,就算我真係扣唔埋鈕,你都唔使咁講囉,趕客咩!我一著上身,啱啱好,好fit,重扣得埋鈕,個sales先話係喎,加細碼好睇d喎,我心唸,呢個sales真係好唔掂!而家套suit都唔係買得好大,同我原本嘅size差唔多,希望第日生完都重啱著啦!

沒有留言:

張貼留言