2009年3月30日 星期一

小b去見工

買左套見工suit都有個幾禮拜,成日都驚到見工果日已經唔啱著,所以我同小b講,媽咪要帶小b去見工,唔係個個都咁好彩可以同媽咪一齊去架,小b要聽話唔好到時俾驚喜媽咪,唔好突然踼媽咪攪到媽咪叫左岀黎,雖然我都重未feel到小b郁!重有呀,媽咪帶小b去見工唔好俾人知架,所以小b要乖,呢個禮拜唔好大得咁快,媽咪件衫唔啱著就會俾人見到小b架嘞!小b要同媽咪去玩就要聽話,等去完返來小b鍾意長到幾大同埋點踢都得。

 

唔知我呢番説話小b有無真係get到呢?我見工前一日攞番套suit出黎試,比起買嘅時候窄左,不過好彩都重啱,坐低應該迫d,不過都係一陣,唔怕嘅!

 

見工前兩日,我嘅心情真係緊張到極點,街都唔想出,响屋企都唔會預備到d咩野,但個心就忐忑不安,邊度都唔想去唔想做,只係想靜靜哋。我都知咁對小b唔好,不過真係無辦法啦!老公叫過我好多次唔好去,一來我又咁緊張,二來我又無咩機會,三來因為我無請全日假,所以要攞衫去換完先返得工,老公唔想我咁辛苦,唔值得!不過既然我suit都買埋,真係無理由而家先話唔去,嘥左套suit,重嘥左我緊張左成個月咁,所以我都唔會唔去嘅,我又應承左小b要去嘅話唔好大得咁快,而家套衫又啱著,我點可以反口?

 

見工果朝都早到成九個字,攪埋d文件野就開始等,咪話唔緊張,個心都想跳埋岀黎咁!咁我咪同小b講要忍耐吓,媽咪見完就日日都會好開心架嘞!我一路望住走廊果d畫,嘗試放鬆吓!我唸我都等左一個鐘,原本十一點三見,要到十一點八先有得入。一見個board三女一男,我都唔抱太大希望,因為我成日覺得女人見男人係好d,同様地,男人見女人會好d!都無自我介紹就入正題,第一條都已經唔係答得幾好,攪到我更加緊張,之後個男人問scenario問題,我都覺得可以嘅,不過見佢咁多follow-up,我唸我都答唔中佢心目中想要嘅答案啦,個男人都好nice,全程都好似好有耐性咁引導我去答,有小小笑容咁!唔似之前果個女人咁嚴肅!不過之後又有另一個女人用英文問問題,呢個人唔可以話嚴肅,應該話勁cool至啱,我就答得都幾差吓,英文唔順之餘又唔係有好strongpoint,超渣!佢把聲又細聲,我望住出面個海境,太陽唔猛,但係因為對住海,陽光有反射,加埋佢哋無落百葉簾有d一橫橫咁,我對眼有d擘唔大,呢個情境有d似曾相識,响見我第一份番嘅工嘅時候就係咁!可能之前果晚我瞓得奇差,所以呢個環境令我都唔係好集中到,個女人有條問題,我突然間聽唔到佢問咩,重要反問佢pardon?之後重get錯埋,答左第二d野,超低能咁!可能我自己都一早打定輸數,所以答得唔好都唔係好down,當練習啫!難為小b聽到哂媽咪咁渣渣囉!最後個嚴肅女人叫我打開面前果張紙,用普通話讀出第一段,雖然預左有呢part,亦都嘗試過响屋企唸口黃,但係要當住幾個陌生人讀,我d普通話又咁普通,當堂怯哂!我揸住張紙近到只係見到果張紙,咩都見唔到,亦都無抬頭望其他人,斷斷續續走吓音咁總算讀完!希望小b瞓左啦,實在太差嘞,唔好學我呀!

 

見完出返黎換埋衫先走,點知撞啱班interviewer出哂黎針水,唔知佢哋有無為意我極速換左衫,有小小尷尬,不過佢哋應該見唔到小b嘅,算啦,都完左!一出座大樓,真係開心到不得了,好想大叫歡呼,第一時間打俾老公,唔係話我得左,而係我終於過左最難捱嘅時候,YEAH

沒有留言:

張貼留言