2007年3月20日 星期二

手鈪

三月十六日係我公司假期,好開心無端端多日假。


之前呀媽問我幾時得閒陪佢買玉手鈪,唸落自己都少左好多陪佢,連電話都少左好多(梗係怕我發脾氣,嫌佢煩),衰衰咁,所以專登放假陪佢揀番隻玉鈪仔帶下。


玉呢家野真係佢唔識你,你又唔識佢,我地淨係揀色水就算,不過都花多眼亂,心大心細,我自己又揀埋一份,好開心。


我記得我第一隻鈪係我大學year 2暑假時侯買既,果隻係瑪瑙,色澤好,紋又靚,簡直係一見鍾情,雖然難戴左少少,但係好貼手好靚,重越戴越令,可惜幾年後既一日突然裂左……………………..好唔開心!!!唯有搵過隻,唔知點解當你要搵既時候周圍都無,心急之下响間賣水晶既鋪度買左隻近透明藍的冰玉鈪,戴左上手都麻麻地鍾意,但都無得話唔要,張就下啦!!!呢隻鈪大概都戴左年零兩年就自己除左,之後有太多人結婚自己又結,就無特別搵,費時同d晚裝唔match啦~~~


呀媽同個老細都話戴左手方便做野,我以前戴開右手,唸下唸下聽下佢地話啦,唔使十秒就戴左,隻鈪係圓身,我又好脆弱,戴一戴就紅左,第日重瘀埋………..最慘係我原來真係唔慣戴左手,成日同隻錶撞到鈴鈴聲好煩,就係咁我又走左去叫呀大叔幫我轉番右手。


我都知隻鈪細,我自己响屋企試除過,少少都郁唔到,呀大叔話無問題既時候我都鬆一口氣……………點知?除已經好痛,直頭痛到腳仔軟,好彩佢好快手,除完之後佢見我個痛樣就攞支藥油幫我摔幾下,再摸下我隻右手同我講:「傻女你隻右手咪重硬?!」但佢都話可以轉……………梗係啦都除左嘞!!!


哇~~~原來真係好難戴,重好鬼死痛,最終都攪店左,唉!!!!代價係兩隻手背都又紅又瘀,好恐怖呀!!!呢個故事教訓我要忠於自己,如果當初我一早堅持要戴右手就唔使咁慘啦!!!


沒有留言:

張貼留言