2007年3月29日 星期四

Wii

今日係我侄女兩歲生日,同屋企人出街食飯。難得佢呢兩日好乖,終於無見到我就即走,都肯同我玩下。食完飯後叫左二哥二嫂同侄女上我屋企玩Wii.......


原本以為佢地無興趣,因為二哥呢期醉心直昇機,從來好少見佢打機,點知一開網球Game打,佢好鬼投入,重大動作揮"拍" (因住打爛我部電視呀!!!);二嫂俾我感覺佢唔多敢試新野,點知一樣打開就上癮,唔夠二哥打重話今晚唔贏佢唔返屋企@_@ (唔係下話???!!!)


响佢地投入打機既同時,佢地個女就無停咁搵野玩,行來行去,講Bebe話,飲水,可幸係佢竟然俾我抱。細路仔就精力無窮,我第日重要返工,唉........


突然間只見欣欣成杯水倒左,成個人扒响地....嘩!!!! 我二哥竟然打波打到佢個女,佢係打中欣欣頭後,所以欣欣成個扒前,好彩佢見唔到邊個打佢.......不過佢喊都喊傻,二哥係當真波咁打,果度無情力,....唸都唸到好痛!!!!


不過佢地都無影響心情,擾攘一陣又黎過.......重要唔理個女條尿片已經爆哂,無褲仔通屋跑 @_@ (求神拜彿你唔好尿尿呀!!!!)


壽星女都係好運d....中頭獎都一不離二.....今次係呀媽,同埋中前額,重要係親眼見到呀媽打落黎,佢喊住叫爸爸,唔肯俾呀媽掂。雖然欣欣咁慘,但係我地呢幾個大人就笑到碌地,呢個生日唔係佢最難忘,而係我地!!!


就係咁連中兩元後,佢呀媽終於叫走!奉勸各位玩Wii真係要小心d~~~


 


沒有留言:

張貼留言