2007年3月29日 星期四

大師

今晚又係上鋼琴班,工聯會既班,係就係平宜,但係人多,成十個人一班,所以每堂都個半鐘咁長,比起一對一私人教授半小時,實在有理,因為老師要逐個逐個去聽學生彈都很花時間啊!但對於音律一曉不通同唔知有無恆心學下去的我,工聯會既堂應該啱我,夠平!!!到我認真要學至找私人教授都未遲!


今晚要彈既係有和音的Jingle Bell,因為唔想咁早上去同成班人一齊練琴等老師埋身聽,故意遲到。點知老師病左,黎左個代課呀叔,我去到既時候剛好他叫同學停止彈琴,並要我們逐個出去彈俾佢聽…….吓!!!即係Solo? 好驚喎!我都無點練過,點彈呀?重要咁多人望住…………


沒有留言:

張貼留言