2007年3月31日 星期六

我的相機

其實我都幾鍾意影相,而家好多手機都有影相功能,我部手機都有,不過總覺得唔太靚,同唔慣用手機影相,可能我都係d電子野既白痴,用電話只係識打出打入,唔識入線,飛線,開頭連響震同部都唔識較,所以用手機影相對我來說都有d難度,因為攪唔清方邊個製影相,成日攪錯開關製來影相,所以成日跳左出去,講起都羞家!


都係用番相機影相先攪得掂,因為無論咩牌子既機,永遠都係果個位係影相製,唔會攪錯,影完又係推一粒製就可看回那張相片,好方便~~~但係老公番公時常都要用相機,佢又成日唔記得d野擺响邊,突然想影相都無相機,加上而家寫blog,好想有部相機跟身,所以都唸過下買部新既相機……


老公成日話Canon相機好用,但呢期Canon部新機唔太靚,我見雜誌有部Samsung機好靚,推蓋式既,重有金色紅色,不過未出就唔知價錢,又唔知Samsung得唔得。Sony都有好多選擇,部部都靚,不過老公曾經話Sony機唔太好,重話唔知用Sony機就要另外買Memory卡,因為唔Common,我記得佢講關於相機既野就係咁多………以我對電子野咁白痴同有限既認識,我都係唸住買本DC雜誌鑽研下,順便等下部Samsung機再唸,可能過多一陣我都唔恨買……….


點知今日自己行街,行下百老滙八下Samsung部機出未, 新到Sales重唔知我講邊部,又再睇下Canon部相機,都係麻麻,又順便睇下Sony機,嘩!!!又真係好鬼靚。Sales哥哥重話其中一部Sony機今日有特價,更送1GB卡同百佳現金卷,唔…即係唔使再買Memory卡?問埋有無得分期…今日買好似抵d喎……..就係咁我自己買左部新相機,無問過人既意見,無做research……雖然我鍾意既粉紅色無貨,如要粉紅色就要買高一型號的相機,即貴成六百蚊,相機呢家野,我真係用唔得到幾多function,再多都係浪費,所以我都係買左最平又唔太out (function方面)果部,得白色同銀色,我梗係要白色啦~~~~


心情好興奮!!!不過老公返來知道覺得點解我咩都唔識又唔問下佢就咁快買左部機,重要係Sony,好似麻麻地開心咁,唉!!!


沒有留言:

張貼留言