2007年3月21日 星期三

我有既錶話多唔多,話少唔少,都有5隻,一律都係鋼帶表,皮帶既錶,總係覺得怪怪的………出左汗吸哂,好似好dirty咁……….


日常鍾意(應該係習慣)戴黑或白錶面果兩隻多,圓錶面銀鋼帶,夠平實。有一隻很幼錶帶,錶面粉紅色,小小的,我覺得很elegant,平時很少戴,總會是夏天穿吊帶或連身裙時才戴,感覺身體也幼幼的,很纖細,哈哈!!!上年貪新鮮買左隻白色Mickey Mouse錶, 好鍾意,它的表面還圍了粉紅色的水晶,很sharp,一見鍾情之下即買!!!


Baby G 鋼帶錶係老公拍拖既時候送,一樣是我喜愛的粉紅邊,係我唯一的跳字錶。只是錶面很凸,有點重,所以很少戴。


老公成日話我鞋多,唔明我點會穿得哂,女人要買野從來都唔需要理由,一定要有既就係襯邊件邊件衫……….


但我唔明點解老公今晚會無端端會靜雞雞走左去買隻錶送俾我,好驚喜!!!!佢話見我呢期勁愛衛衣,所以買隻紅錶俾我襯衫,我鍾意呢個理由,哈哈!!!


可惜既係我隻手重痛,隻錶係鈪形,戴上手後會不斷撞上手背,所以未戴得囉~~~


沒有留言:

張貼留言