2007年3月30日 星期五

捐血

今日同同事落左centre捐血,初初話捐血既時候大家都好驚訝我都去。事關我既形象實在太潺弱嘞,捐血似乎唔多啱我,就連老公都叫我唔好去,不過我好堅持我係長期捐血者,唔會有問題,而且我夠重,係可以捐,就係咁我就毫不猶豫走左去。


唔知點解落到去見到自己既record最後果次捐血原來已經係2003年既事,開始有d緊張......


瞓落去床等量血壓既時候重有d暈咁,不過可能係緊張。護士問我夠唔夠重,我都瞓低左,先問人,你唔識睇份form架咩?


捐完血,比印象中累,可能身體已經不知不覺差左,以前都唔會累到咁.........老公重話想去深水埗睇game,我真係累到死,但都唔敢出聲,費時佢話鬼我唔聽佢講走去捐血.....


都係佢醒,見我無神無氣反應遲鈍,匆匆食完野就回程.....好體貼!!!


沒有留言:

張貼留言