2009年4月9日 星期四

18 week 6 day (adjusted)

今日去私家覆診,同上次覆診都只係相差兩星期多少少。因為上次醫生話我胎盤偏低,會容易出血,見血要去急症室。而家都過左頭四個月嘅危險期,叫穩定,之前都見過啡,就算再見血都唔會太慌,亦知道一定要去急症室先會有醫生睇,預左自己係渣d架嘞,所以我聽到醫生咁講都無為意係咪嚴重野。返左屋企上網睇吓先知咁様唔係幾好,如果胎盤太低,除左會出血,重唔可以自然分娩,要開刀生,如果唔係會失血過多。我睇完先知驚,上次唔知咩事又無問詳細d,所以都係睇多次,一來睇吓有無升番上去,二來都順便問多少少安心d

 

去到診所我就磅重,先發現之前睇錯。之前以為兩劃等於一磅,原來兩劃係兩磅!所以上次同醫生講四個月先重得一磅係錯嘅,兩磅至真。自從上次醫生叫我一定要食維他命,老公晚晚都卙好水捉我食藥,有時我都好驚好抗拒唔肯食,老公都要氹到我食至罷休,我都知佢好有壓力好擔心,為左老公為左小b,幾唔想都要頂硬上。可能有食藥,可能係差唔多周數開始要重,又可能小b知道媽咪已經過左見工可以無顧慮咁長大,都只係相差兩星期多d,就重多左兩磅,即係成五個月重左四磅,都合標準!

 

入到醫生房照,醫生話小b細左兩日,呢個消息我唸對老公黎講會比較緊張,我暫時覺得都可以,始終生長總會有快有慢,之前小b都快左成個禮拜啦,而且醫生係度小b頭圍、肚圍同大髀骨黎計番小b幾大,度都會有出入,同埋可能差果小小就差一日,所以如果唔係差太遠,我都放心嘅!我都係比較在意胎盤低呢個問題,醫生話都係偏低,但係醫生話响32週前升番都無問題,否則就會斷定為胎盤前置,咁就到時先可以決定開刀定自然分娩。醫生話有七、八成人都會升得番,而我都只係十九週,重有時間升,叫我哋唔使咁擔心,聽完佢咁講,我都放心d,我要俾心機教小b努力升番上去,用自己嘅力量出世,咁對媽咪同小b都好d,而且媽咪怕開刀呀!

 

上次醫生睇小b男定女,都只係話九成,老公都擔心會唔會出錯,會唔會出世嘅時候唔同左,有時我都唔明佢點解咁大壓力,陪我睇醫生都會緊張到呌唔到氣,想話買定d野又話唔好,成日話重未穩定,而家醫生話有九成係仔,佢都唔放心咁。講真,之前真係唔太穩定又成日唔舒服,都會好唔開心,但係過左四個月嘅時候我就安心好多,就連醫生都講過左頭三、四個月,流產機會大大減少,雖然無野係絕對嘅,但係我覺得我哋要對小b有信心,因為唔係只有佢孤單一個,重有媽咪同爹爹,所以小b唔使驚架!至於男仔又好女仔又好,而家知道都係方便去買衫仔,如果到時仔變女,女變仔,我覺得問題唔大,只係衫仔顏色唔啱,都係幾個月嘅問題,係會好surprise,不過仔女都係自己嘅,無咩好擔心,亦都唔使覺得同人講左,到時又唔係會有壓力。所以我開始唸男人會唔會有產前抑鬱呢?

 

今日醫生唔知係咪心情好,佢最尾竟然幫小b影左張4D相,唔使另加錢架!見到小b恰埋眼好似瞓緊覺咁,嘴角有d笑意咁,好得意架!自從兒童節後,有時都感覺到小b郁咁,不過唔係日日都有,又唔係好大力,所以都唔sure係我嘅腸胃抽動定係小b真係郁,都想問醫生胎動係點,不過都係算啦,佢又唔係我,都答唔到係邊様,我寧願唸係小b踢我,開心d麻!

沒有留言:

張貼留言