2009年4月15日 星期三

BB衫

老公一路都唔係幾想我咁早就買定BB野,即使係BB節有特價,佢都話唔好,成日都話遲吓先。我唔太反對穩定d先買嘅,不過我都四個幾月,都定定哋啦,我又成日擔心到七、八甚至乎九個月嘅時候,我未必會有力氣去行街買野,所以成日都想早d買定,早d安心啦!其實都唔係好多時間,距離七個月前都只係有兩個幾月,咁多野要買又要揀,差唔多啦!

 

可能九號睇完醫生知道胎盤低,老公怕我唔開心啩,復活節嘅時候終於去左買BB衫,咁啱Mothercare响四月用AE咭有八五折,原本老公恩淮買一pack衫,哈哈,我最後買左兩pack,有六件架嘞!老公見有折,佢竟然想買個沖涼盤,個盤係set裝,有個兩格盤仔、海棉同長頸鹿包頭毛巾,未折都要三百幾四百,我覺得貴左少少,老公話好抵,一set咁多野折左都係三百鬆d,我從來都無見過佢咁熱衷想買BB野,我就無阻止佢,雖然個盤咁早買番去都好阻地方,哈!

 

Ellen Law之前話花園街d衫仔質料ok,價錢又抵,復活節嘅時候,我哋又去過一次,原來呢次係我第一次去花園街,我成日以為女人街就係花園街,到真係去到花園街嘅時候,我先發現我未去過果度!好攪笑!花園街真係好多衫仔賣,不過我哋都係睇多,同埋我哋發覺無論响邊度,b女嘅衫仔一定係靚過同多過b仔嘅衫!好似我見到一個檔口d衫超靚,我重睇左好耐,問左好多野,到最後一様野都買唔到!後尾去左一檔呀叔開嘅,果度d衫仔應該係做出口嘅,牌子係carter’s,我响網上商店都見過,佢d款又好cute,所以都忍唔住買左幾件,其中一件係南瓜,個pat pat位同包腳位都係南瓜造型,好啱萬聖節著呀!

沒有留言:

張貼留言