2009年4月23日 星期四

頭痛

唔知點解我成日都會頭痛,未有小b係咁,而家都係。不過以前痛我都可以食特效必理痛,一粒就攪掂,其他牌子都唔係咁見效。而家頭痛就唔可以隨便食藥,雖然我一早問定醫生攞左我食得嘅止痛藥,但係為左安全,我通常都堅持唔食,忍住忍住,瞓吓覺就好。近排我發覺成日都會頭痛,由以前一星期或兩星期一次,變成一星期一、兩次,更嚴重係呢個星期痛左好幾日,瞓左都唔好!食埋醫生開嘅藥都無咩效!可能其實係我實在瞓得好差,瞓左幾個鐘就醒,醒左又瞓唔番,就算瞓番都好醒,一係就勁發夢,瞓左就好似無瞓咁!可能係咁嘅原因,頭痛都無好過,好鬼痛!返工又無咩攪咁,悶到更加痛!今日都頂唔住sick leave,要休息吓!

沒有留言:

張貼留言