2009年4月14日 星期二

第三次政府產檢

今日一早要去灣仔做產檢,原本應該係去贊育,不過贊育已經將我refer去附近嘅母嬰健康院,都好嘅,贊育果條斜路咁斜,行番落去再搭車都好“甘”,而家間健康院都近公司,睇完就返工,唔使咁頻撲!唯一唔好嘅係今日九點要去到,重早過返工咁,睇完又無咩地方可以行,唯有早左返公司,d同事話我蝕左囉,無計啦,周圍行都累啦,返公司休息吓都好嘅!

 

今日自己去產檢,都ok啦,政府果d產檢好簡單,都唔值得攞假去。今朝起身有d反胃,其實過左四個月嘅時候已經好好多,好奇怪今朝會反胃同有d頭暈,如果唔係要產檢,可能我都請左病假!好勉強食左個唔好食嘅早餐就去健康院嘞!去到都係磅吓重驗吓尿等叫名。第一次叫名係見姑娘,循例問左幾句,睇你有無特別唔舒服,睇吓你有無期要返贊育咁,就又出返去等見醫生。邊睇佢哋播嘅片邊等叫名見醫生,都唔係等左好耐就叫我,入到去又係問你有無唔舒服,咁我又無咩咁咪話無囉,然後問我小b郁未,咁我話郁啦,佢就循例摸左我個肚兩下就話ok正常,之後都有聽小b心跳一陣,就係咁就話我走得喎,快到真係唔知檢查左邊様,好似純粹聽吓小b有心跳就話得咁!如果唔係要响政府生,都真係唔想黎,講真,我都有睇私家,所以都係以私家為重,呢d政府產檢俾到診都係半日,如果唔係近公司,我唸我都唔想大住個肚又要產檢,又要撲返公司,你估唔辛苦咩?重要係呢d產檢又唔係full paid俾我,都要扣人工,咁嘅質數,真係睇唔睇都罷咁!

 

講開胎動,自從兒童節開始“好似”feel到之後,又有幾日唔係咁feel到,後來復活節假嘅時候,我就好confirm真係小b郁嘞,因為佢大力左同郁多左!個感覺都好得意,唔知佢响肚入面係游緊水、打筋斗定轉身,又唔知邊度係佢嘅頭同腳,總之個肚有時震震吓咁,好奇妙!放完復活節假後,個肚好似突然間大左咁,可能因為小b郁多左要多d空間啦!

沒有留言:

張貼留言