2009年4月22日 星期三

我要同小b玩遊戲

自從兒童節feel到小b郁之後,我就開始等待住小b,開頭都無咩點郁,攪到我以為係自己嘅腸胃抽抽吓咋!後尾到復活節,小b郁大力左多左,我肯定係佢郁嘞!放假嘅時候,我好鍾意瞓醒左之後唔起身,响張床靜靜哋等小b起身,我會心裡面同小b講,叫佢起身就踢吓媽咪,哈哈!但係到小b真係踢我嘅時侯,我又會話小b你係咪真係瞓夠架,佢又會踢吓我,咁我又會話小b係咪想媽咪起身,佢又踢吓,我又想佢踢多d我,我都唔起身,再問真係?哈哈!問多幾次可能嫌我煩得濟,小b就唔理我嘞!咁樣玩法通常都玩成個鐘,放假都無所謂嘅!要返工就唔可以太耐嘞,不過自從有左之後都瞓得好差,一晚醒幾次再瞓番又有,定時定候醒左要去廁所又有,到最近係瞓幾個鐘醒左就瞓唔番!所以我都重可以同小b玩一陣,咁我返工就唔會一而再,再而三咁問佢係咪要媽咪起身,可能佢都知媽咪要返工,通常小b都踢得快d同密d黎回應我,唔似得放假時問一句要等一排先肯踢我(唔通小b瞓唔醒,賴床?!)重有好幾次我自己都半夢半醒,我都未同小b傾偈,佢就係咁郁,好似知道我要起身返工,叫我唔好再瞓咁!

 

我又發現小b郁係有模式嘅,返工嘅日子會有規律d,午飯過後都有小小郁動嘅,到五點幾,小b好似知我放工咁,開始活躍起黎,斷斷續續都會郁到八、九點嘅,再之後就係到我臨瞓果陣嘞!臨瞓果陣就會微弱d,但係一瞓低打側瞓佢又會大力d郁好幾吓就靜落黎,唔,我覺得小b鍾意我打左側瞓多d,因為通常打左側瞓,佢又會郁多過打右側瞓架!小b有幾次好百厭,大肚婆可能個肚大會壓住膀胱啦,所以容易dvivi,有幾次我放工前去完vivi,到上車坐落無耐又急過,小b又係咁踢,我叫小b唔好向下踢啦,向左向右都得,係唔好向下,點知佢都係繼續向下踢+__+!可能小b响肚入面係打橫,所以佢唔係向下踢緊而係向左右踢緊啩!

沒有留言:

張貼留言