2009年4月26日 星期日

Baby Plus

前日去完巫醫生度,唔知係咪睇完果度嘅雜誌,老公忽然間話想買部baby plus胎教機。之前喺forum都聽過吓,不過就無咩研究,只係知道俾小bd類似心跳聲,上網check過都成千幾蚊,好貴!星期六果日去左沙田荷花望吓,嘩!千八蚊,真係貴左d!我唔想嘥錢,而且人哋話十八週開始用,我都二十週幾,遲左又好似好唔抵,小b出世又無用嘅,所以都係叫老公唔好買!唔知點解佢都好想買咁,返到屋企佢就上網睇吓有無得bid,又俾佢搵到一、兩個,二手都係五、六百蚊,咁我見又平左咁多,而且呢d野二手都唔會污糟得去邊,咪話都好啦!不過部機要帶住早晚聽一個鐘,老公都有問我會唔會聽,我唸都無壞嘅,對小b好嘅,買左返來都會聽嘅!好啦,決定左買嘅時候,佢又話都係唔好買二手,呃左我話好!!!後尾又俾佢搵到個人話直接攞貨,重係全新嘅,同荷花果部一樣,都只係賣八百蚊,佢就即刻留contact俾人話要買。因為係半夜留言,都唔知幾時先有人覆,又唔知點解老公咁心急,佢話聽日無人覆佢,都要買千八蚊果部!我真係覺得佢好得意,唔知佢唸咩?!平時我話買小b野佢又話遲d先,自己又.......小b第一份玩具,都係爹爹食lunch見到自己買返黎,我見到嘅時候忍唔住笑佢,唔俾人買,自己又走去買!

 

星期日瞓醒覺都無左回事,唸住老公要買baby plus嘅衝勁都減哂啦,點知佢電話响,原來賣家call佢,只係聽到佢問人今日可唔可以交收,咩都無問,只係一心要約好今日要貨,好攪笑!最尾我哋都專登揸車去黃埔攞!

 

部機真係新嘅!因為個seal都無搣過,同荷花果部一樣,係packing個顔色唔同,重有部機賣家保七日,過後就要自己send返去美國攪,咁可能荷花果部貴在响香港做保養啩!

 

原來部機係會發出d“咚”“咚”聲,有十六個節奏,根據佢嘅説明去聽,本來應該大概九日轉一次節奏,不過老公話有機會早產,驚未完哂就生得喎,咁我大概計過一個星期聽一個節奏,差唔多去到三十六週就完哂,咁一個星期轉一次又易記d嘅,所以都係用一星期黎做指標嘞!我起初以為部機有得較大細聲,原來係無嘅!而且一開機,其他人都會聽到果d“咚”“咚”聲,咁我日頭要聽果一個鐘就有d難度,無可能攞出街聽啩!好odd啫!咁因為我朝早或者半夜成日都會醒左瞓唔到,所以都plan住醒左果時聽,雖然d聲唔太大,不過瞓緊覺全屋都無聲嘅話,細細聲都會覺得嘈架,咁就難為爹爹嘞!

沒有留言:

張貼留言