2009年4月24日 星期五

結構性超聲波

今日book左私家照結構性超聲波,睇吓小b嘅器官有無問題。本身睇緊嘅私家醫生無得做呢樣檢查,政府又要遲成個幾兩個禮拜先有得照,到時都成廿三週,好似好遲咁,聽人話政府照得求其,所以我早响十四週嘅時候已經book定巫醫生。之前做第一次產檢都有唸過搵佢,但d人話佢好full,見Ellen Law睇開果個都ok啦,所以最後都無睇巫醫生,而家照結構,第一時間就唸住搵佢嘞!

 

我都唔太緊張,反而老公重緊張過我,可能我日日都可以feel到小b响我個肚度,感覺踏實d啩!三點幾去到診所,唔使等好耐就到我嘞!個女醫生好nice,雖然知我睇開第二個醫生都無咩唔高興,氣氛都好輕鬆,唯一係佢比較疑惑我個預產期點解早左!咁佢問完d資料,好快就去照小b嘞!

 

成兩個禮拜無見小b,好掛住佢呀!巫醫生話小b啱啱“僕”左响個胎盤上面側左塊面仔過黎,姿勢係差唔多同我一樣,即係我瞓左响度,佢同我一樣,頭仔係我個頭嘅方向,腳仔係响我對腳嘅方向,而唔係打橫响我個肚度,我覺得好得意,嘻嘻!巫醫生開始逐樣照,不過小b唔知係咪太聽爹爹話,爹爹前一晚叫佢乖乖哋伸高兩隻手仔俾醫生睇佢d器官,唔好遮住唔俾醫生睇,點知小b真係舉高手仔,攪到巫醫生一開始想睇佢有無兔唇同鼻骨都睇唔到,要轉頭照完其他野先再睇。咁巫醫生就開始睇頭仔,大腦,小腦,脊骨,心臟,肺,腎,大脾,仲有數手指仔同腳指仔,有d部位我哋都唔係好睇得明,巫醫生重好仔細咁解釋,甚至乎做埋動作俾我哋睇,真係好細心。之後再睇番面仔,小b應該全程瞓左,佢無轉過姿勢,亦都無郁過,巫醫生唯有震吓我個肚,小b兩隻手仔重係遮住左右眼,不過都啱啱好淨係見到嘴仔同鼻仔,醫生話都睇到九成,ok喎!

 

巫醫生話我嘅預產期都係偏向番之前計出黎果個,即係九月九日,不過因為我睇開果個私家醫生改左去九月二日,佢就無話幫我改番,佢話差一個禮拜都唔大問題,只係如果用九月二日,咁小b照出黎就細左幾日,用九月九日就照出黎大左幾日咁解,如果唔係差成個月咁多,都叫正常喎!

 

另外,巫醫生話我胎盤低,佢重解釋得好詳細俾我哋知胎盤低係咩黎同埋會點,雖然我自己都上forum睇過,大概知道係咩一回事,我都好appreciate巫醫生講得咁清楚俾我哋知,even好多人遲d會升番高而對佢哋係無影響,巫醫生都無話費時講咁多你知住!不過聽佢嘅口吻,我哋feel到佢覺得我應該唔會點升,就算升,亦都唔會升得好多,要開刀嘅機會好大。我又唔醒起要問佢我而家係胎盤前置第幾級,只係聽完佢講之後,唔似得之前咁有把握遲d可以升番去可以順產,開始意識到可能我嘅胎盤係好低,所以就算俾我升到都未必順產到!我又唸巫醫生無講我第幾級,可能係而家斷症又太早,始終距離三十至三十二週又重有時間嘅!我從來都無唸過開刀呢樣野,今時今日,聽完巫醫生咁講,真係要有d心理準備!老公一出醫生房就問我不如book定私家開刀生喎!我就話而家咁遲,私家都無位啦!其實呢個係原因之一啦!我都係怕去私家,一來唔知最終幾錢先落到樓,好難預錢咁,二來而家又唔知係咪真係唔升一定要開刀,咁急book又好似一定開硬刀咁,我都好驚,重未有呢個準備,三來我又覺得如果真係咁嚴重,又會大出血,又呢樣果樣嘅,咁响政府生好似重安全d咁!老公同我講話佢頭先响醫生房,緊張到肚痛,雖然我有時都唔係好明點解佢成日都咁緊張同咁大壓力,不過佢都係緊張我啫!但係我都忍唔住要笑吓佢!

 

今次睇巫醫生可以加一百蚊要埋DVD,因為我果個私家無DVD,咁我哋又未必會照4D,所以我都有加錢要隻DVD。返到屋企開黎睇,雖然只有畫無聲,重係黑白嘅,感覺好得意,巫醫生重由2D轉左4D影左少少俾我哋睇,見小b係咁用手仔遮住塊面仔擰擰吓咁,好似講緊:「唔好啦!唔好睇我啦!」好似好怕醜咁,好攪笑!

沒有留言:

張貼留言