2009年4月29日 星期三

21 week (adjusted)

唔驚唔覺已經廿一週嘞!唸返轉頭,其實過得好快!可能呢幾週開始d唔舒服已經好好多,所以感覺輕鬆左唔少,再無之前好down嘅感覺。而且小b郁得越黎越有力,每朝同佢玩係一種期待,之前成日唸咁辛苦,生第二個都要唸清楚d,宜家我就覺得咩都值得,辛苦都係有期限,小b踢多幾吓我已經唔記得之前有幾辛苦lur!呢排都有唸,好唔捨得小b出世,到時我就無得feel佢响我個肚入面轉身又好,游水又好,伸懶腰又好,真係出世就無哂呢d咁得意嘅感覺,係我同小b嘅私密時間!不過,又有時好期待佢出世之後,可以抱吓佢鍚吓佢摸吓佢,感覺好矛盾咁!

 

星期日晚報導有豬流感,老公星期一已經即買口罩同消毒紙,重叫我日日都要戴口罩返工,佢平時咩都好易擔心,今次咁大件事,佢真係好驚!第二日返工見無人戴口罩,我都無戴,怪怪咁!今日都係戴番,因為如果咁唔好彩中左,孕婦好似都唔可以食特敏福,小b又重咁細,,有咩事都唔可以攞佢出黎先,攪到我越唸越驚,都係乖乖戴口罩安心d

沒有留言:

張貼留言