2011年7月8日 星期五

淘寶

好幾年之前聽人講淘寶好多野買,又平又抵,我都忍唔住上網研究吓,開哂戶口,不過當時要開戶口同埋攪俾錢果part真係好煩,最終我開左戶口之後就不了了之,未試過淘過任何野。生bb果時,又係好多人話淘寶bb野又平又ok,我雖然心郁郁,但都係敵唔過一個煩字,最終都係的唔起心肝自己去試,只係有時其他媽咪攪淘寶團購時,我會搭單買少少野,主要都係玩具多。買過幾次之後,就覺得淘寶貨真係好平,質量亦唔差,小朋友玩具有時真係玩一陣,如果下下都買咁貴嘅野,真係倒水咁倒,買平嘅,啱年紀玩一排唔要都唔肉赤麻!不過由於係團購嘅關係,每每都要响指定某幾間店舖選購產品,我又唔係間間都啱,想買果d又唔响list入面,所以我覺得如果自己識淘,真係方便好多囉!  


本著唔識就慳返嘅心態,我一直都係得個諗字,無實行過去試淘。眼見周圍同事一個又一個加入淘寶行列,加上我早排有d手工野想買俾Ambrose玩,check過美國網站有得買,但運費極貴,一係就唔接international order,十五十六諗緊好唔好買嘅時候,我靈機一觸諗起去淘寶搵吓先。雖然我想買嘅野最終都係搵唔到,不過响搵嘅過程入面見到淘寶都有唔少美工用品,平時香港書店又唔會有,有又無咁平,我覺得價錢好吸引,所以終於忍唔住試左人生第一次淘寶!哈哈!第一次淘寶簡直錯漏百出,又唔識拍落黎,又唔知點同賣家講改運費,最慘係開戶年代久遠,我完全唔記得個支付密碼,唔記得左就俾唔到錢買唔到野,我撞左幾次又鎖左戶口,又話要等幾個鐘先可重試,又話搵密碼要搵客服,真係煩到想放棄!結果我用左幾日誤打誤撞撞番個密碼,俾到錢,淘到野喇!送黎嘅貨都ok,最緊要係慳左搵嘅時間,坐响度就送上黎,真係好方便!  


就係咁試左一次之後,就有第二、三次喇!第二次嘅淘寶,全部都係手工貼子野,好輕,d貨大部份都ok,不過運費到付,而賣家可能包裝問題令我只係買左九十幾蚊貨就俾左九十幾蚊運費,真係貴到嘔,經此一役,我都係覺得一次過同賣家傾好運費一次過俾好過到貨先俾,無哂預算咁!第三次淘寶,係幾本書,質量唔錯,而且唔知點解唔係首重$30,買左三本都叫重嘅書同一幅畫,總運費都只係$27,今次原來賣家係用EMS,又令我識多樣野,原來EMS平過快遞,但都一樣咁快收到,哈哈!  


人人都話會中淘寶毒,睇黎我可能都走唔甩喎!


沒有留言:

張貼留言