2007年4月1日 星期日

蠢左

今日去百老匯唸住將部新相機既1GB卡upgrade番到2GB。之前果晚先俾老公話我買相機唔同佢傾下先,原來佢見我買左Sony機送Memory卡,不過只係得1GB而佢部PSP已經有張1GB,所以佢話如果佢知我買Sony,佢會叫我要張2GB,我唯有走番去問人得唔得啦,攪到我之前果晚瞓得唔好,驚佢地唔肯俾我加錢upgrade…….因為我買果日係3月31日,佢地應該埋左三月數,我4月1日去換,一定嫌我煩,同埋張卡係送既,都唔知得唔得咁樣換…..


Sales哥哥一來已經問我不如買多張1GB,我梗係話唔好啦,叼好彩佢都好好人幫我換番改單,放心哂!!!!


但係响佢幫我改單既時侯我發現……………………我部機果然真係尋日買平三百,佢無呃我,但我尋日無留意到原來咩相機都有送1GB卡囉!!!唔係淨係我果部…..早知係咁可以再唸多陣邊部好d啦~~~~蠢左!!!!


沒有留言:

張貼留言