2007年4月30日 星期一

西貢宵夜

今晚去九龍灣監考,老公黎接我,佢都係第一次黎九龍灣接我咋!!!


由於唔識路,佢預早左出來,點知好順利,早左一個鐘!原來佢重未食飯,等到我成十點,唸起都慘!!!


佢話入西貢睇下有咩食,入到去其實都係海鮮,搵左間幾多人食既,都唔知食咩,因我都食左晚餐。後來見有個二人海鮮餐,幾抵咁,即使我都食左野都叫左呢個餐。個餐有芝士龍蝦伊麵,薑蔥蟹,鮑魚仔,炒蜆,重有通菜,好豐富既"宵夜"。


重唸住食飽行下,話哂西貢係我地拍拖一週年去既地方,但入夜後既西貢,無野行不特止,重有好多人聚埋哂响度又玩又嘈,都係早d走安全d。


點都好,今晚好特別!!!


沒有留言:

張貼留言