2007年4月6日 星期五

Facial

今日終於有時間去做facial,上年十一月買左course,結婚前做左一次咁大罷,而家都四月,足足四個幾月,再唔去既話,依照我呢種進度,一年都做唔哂十次,蝕俾佢就唔好。


做女仔做到我咁懶都好少有,以前都無咁懶,懶開左唔做又唔覺唔做好差啫(自己讚自己皮膚好 ^__^),所以更加無動力去…………


今日做完facial,我發誓我做哂呢間既course唔再續,原因係佢地太忙,地方太細,攪到好dirty咁,重要無肩頸按摩咁重要既一環。sell 我買course時又唔見佢唔幫我按,重要話送eye mask,又搏大霧無幫我做,到我出聲先話下次補番,下次我講你又唔知信唔信我,叫佢寫番低好似好唔情願咁,真係收左錢就原形畢露!!!


講番facial,原來女仔真係唔可以懶唔做facial,至少都應該keep住做mask,因為真係有分別架!!!!女人錢真係易賺d,唉!!!!


沒有留言:

張貼留言