2008年10月24日 星期五

日本之旅 - 前傳

時間真係過得好快,唸左好耐既旅行,終於都去左,想趁記憶猶新既時候,寫番低佢!

之前有舖頭喺身,想去旅行都抽唔到時間去,到無左舖頭,咁啱大家又轉埋工,我份工响頭一年係無假嘅,要放就要no paid,好似好唔抵咁,所以只好plan做夠一年之後可以攞大假既時候去,所以呢次旅行真係等左好耐!

六月既時候我地就開始格價,見價錢ok重confirm埋,果時都未唸去邊d地方,機票就confirm左大阪入東京走,包既酒店得兩晚,不過好彩既係住兩晚送一晚,咁好順理成章stay响大阪既時間就三晚,再要响東京book多四晚酒店。初步行程就係咁決定左,之後既時間就係認真睇書睇下去邊好同study下買唔買rail pass嘞!

老公既態度係由我全權plan個行程,表面上係放任我,實際上我話佢懶既成份多d。其實今次去旅行,感覺都無以前啱啱畢業既時候有得去旅行咁興奮,我重記得果時第一次東京自由行,我睇書plan行程既熱心程度非常髙,好多地方都好想去。今次去八日七夜,我都唔係好的得起心肝寫下行程,去到八月尾至認真d去睇書,睇website,睇完都無咩結論果隻。老公又好好野咁無問過,我都有話佢唔幫手,多個人傾下唸下好d麻,而且有discussion先至有樂趣架麻,佢又成日話見到d字咁細好眼瞓喎,所以我成日話過到去要賣甩佢,哈哈!

九月,開始倒數去旅行,無好興奮既感覺,反而好失落,感覺又想快d去旅行,又唔想咁快,好怕去完返來又要重新投入工作既失落,好矛盾咁!係咪因為期待得太耐,所以當真係要起行既時候,好似突然無左d寄託?!呢種心情真係好難解釋!最後,我既行程依然是原地踏步,只係揾左d地方想去既,唸住到時再算,重有就係決定唔買rail pass,就係咁簡單!

平時响公司都唔忙,點知老細好似當我唔會返咁,放假前一個星期成日叫我做呢様做果様,咁都唔緊要,至慘我同佢都唔响同一層樓,成日要搭lift又上又落,好鬼煩!因為廿七號早機,我重唸住之前攞日假執下野,睇下有咩要買,點知就忙到一日推一日都攞唔到假不特止,就連放假前果日都準時走唔到,真係意料之外!

沒有留言:

張貼留言