2008年10月28日 星期二

日本之旅 – Day 4




今日要搭子彈火車去東京嘞!

 

講開呢程子彈火車,買飛既時候真係好無奈!話說我之前上網發覺呢程車好似要reserve先得,上網可以用信用卡book定,去到指定既ticket counter就可以攞飛,幾方便架!但最後我地無book到,因為驚到時搵唔到個counter,如果no show都會响信用卡度扣錢,同埋攞飛都係要用信用卡俾錢,我地唱錢個rate低d,怕用信用卡個rate唔知幾多,貴左就唔抵麻,所以都決定去到日本至買,最多第二日去reserve定囉!喺Day 2果日我地去左神戶,回程既時候我地見到ticket counter定係travel service office,因為好大間推門入架,唸住佢大大間,梗係要成日serve好多人,英文都ok啩!重要無人响入面,唔使排隊喎!入到去講左兩句就發覺唔多對路,大家都唔知大家講咩,唯有寫出來新大阪──>東京,佢至知我地想買飛。但係當佢問我地祥細既資料時,我地依然係溝通唔到,佢講完一大堆野之後,起碼過左成十秒我至feel到佢果堆日文裡有幾隻英文字,我要澄清雖然我d英文唔係話好叻,但係佢講果d真係........基本上我地唔可以以completed sentence同佢講野,單字都好鬼勉強!就喺佢禁完一餐佢部電腦之後,話左有邊d班次可以搭,同幾錢,我就發覺有d唔妥,因為我都有上過網check車期同價錢,都唔係咁嘅!再同佢講,原來佢以為我地由神戶去東京,佢重複講呢度係神戶,開頭我地連佢話呢度係神戶都聽唔明,最尾我地明左(估到?),但係我地就唔明點解我地已經寫左新大阪──>東京,佢都以為我地要神戶──>東京!!!我地話我地知呢度係神戶,但我地要既飛係新大阪──>東京,佢一臉疑惑咁,如是者又禁一輪電腦,重落力講話有special discount,唔知點點點,由呢度去果度幾錢同埋由果度去東京幾錢,加埋就咁多錢.......點呀?我地唔要轉車要直去最快果隻喎?佢就話乘車時間係兩個半鐘,唔使轉車,價錢同我响網上check個價差唔多,差都係果一百幾十yen,似似地喎,或者個special discount係要分兩程咁計先有呢個價啦,咁我地見時間日期地點都無錯咪confirm囉!點知佢又真係出四張飛,每人兩張,我地又好不安又問左問右,當然都係徒勞架啦,就係咁我地買完飛好唔安落咁離開左。大佬,大拿拿成二千蚊車飛喎,買錯都唔知點算!唉!望下隻錶,嘩!買左半個鐘頭呀!真係沮喪!

 

買左十二點車飛,所以今日都唔係好趕,瞓醒起身慢慢出發。因為我地住難坡,搭子彈火車要去新大阪,所以其實係要轉車。其實酒店係同近鐡近d,同JR都幾遠,加上我地張車飛怪怪咁,所以我地都預早d出門口拉喼搭車,以防有咩意外。下次如果自由行去大阪同佢周圍既地方,我唸住新大阪會方便d,如果只係stay大阪裡面玩,咁都可以住返難坡,出入關西機場都方便嘅!

 

去到新大阪站先搵食,都冇咩好食咁,時間又尷尬,食lunch又未咁早,食早餐又晏左d,搵左間餐廳可以拖埋喼入,但係要食飯,唔係幾食到囉!喺waiting room等夠鐘入閘,都幾悶!其實可能可以搭早d既火車,不過係怕上左車冇位坐,所以都係等下啦!

 

夠鐘入閘!去到閘機,我地都唔知入邊張飛,我地由難坡去新大阪果程都未出閘,但子彈火車既閘口又真係响裡面,唔使出閘架喎!我地叫住個職員問,其實話係問,不如話我地攞住果疊飛“揚揚下”個様就傻下傻下。個職員唔知講咩,將d飛疊埋俾返我地,今次我好叻,我話佢叫我地一次過入哂d飛。果然真係得左,部機唔知點解識分飛咁,出返果兩張去東京既車飛,食左果張黎新大阪既嘅,唔知同疊飛既次序有冇關係既呢?定還是我求其疊飛入,佢都分到?真係好得喎!話時話,d日本人都好奇怪,我地擺明唔識日文,用英文問佢地野,永遠都係答番我地日文,重要d日文水蛇春咁長,講咁大段野至可以打斷再問過,好無奈!都唔知話佢地有禮貌定冇禮貌好?話佢地有咩,我覺得佢地就唔應該人地問佢英文重起勢答人日文,話佢地冇咩,我又覺得佢地都好似好努力去答你,好少話擰頭走人!點解佢地既英文真係差到咁架!

子彈火車既車箱幾寛濶,重好坐過國泰機,令人喜出望外!可惜既係我地坐三人一排,要同陌生人坐囉!

 

東京我地book左池袋既super hotel,因為之前book左民宿,四晚得三晚有連厠浴既房,好似有d麻煩咁,不過又懶下懶下冇理,又冇book其他地方,後來唸唸下都係唔想住民宿,唸住book東橫Inn,點知就冇哂房,所以就book左super hotel,重平d呀!

 

由新大阪去東京係搭到去東京站,要去池袋就要轉搭山手線。當我地上左車,都驚嘆東京果然係先進d,因為架車裡面係有顕示屏,話你知架車去到邊個站,預計去到各個站既時間,重有就係停站前會顕示果個站有咩出口,同各個出口有樓梯或扶手電梯,非常之清楚,同大阪果邊真係冇得比!

 

Super Hotel 既入口就真係唔多似酒店,可能係商務酒店啦,感覺好實際,其實佢都只不過係遠東橫Inn一個街口,同埋離車站都叫ok近,好易搵!上到酒店房,個門口係鐡門,冇鎖匙開門,而係用密碼開,都好新奇,但係作為酒店既感覺有d怪,甚至乎有d似坐監咁,對門俾人既感覺好冷漠咁!入到去裡面重細過大阪果間,唔可以開哂兩個喼,真係幾迫!唔單止咁,夜晚冲涼既時候,我行左入浴缸,發現頭頂有d暗,望上去先至發覺有條樑,原本個浴缸唔濶,啱啱好夠就咁企既,而家條樑佔左個浴缸差唔多一半,連我都好有壓迫感,我即刻唸起老公咁高,實頂頭!果然,佢出來同我講佢要打斜企先得,笑死我!

 

今日既行程冇特別,去到東京再check埋in都成四點幾,都係响池袋附近行下,熟下環境先!

沒有留言:

張貼留言