2008年10月28日 星期二

日本之旅 – Day 7

黎到東京之後,日日都行街,行左幾日,真係夠哂!原本話去淺草,但又怕唔夠時間行街而取消,今日都係去番,因為都唔知去邊好,近近哋都唔錯,又可以買手信!

 

我之前都去過淺草,印象中是不難去的,所以當今朝決定去的時候,我同老公都無唸太多,甚至乎連書又無睇又無帶出去,就咁出發!去到車站,見到有“淺草橋”站,心唸唔記得左睇書,不過都應該啱啦!點知真係唔啱,出左站後先發覺果度似係住宅區,好靜!人都無個!我地咪行下望下,終於見到有間舖頭有人,面懵懵去問下,好彩果個人都估到我地去旅遊區嘅淺草雷門,約略講到大概方向,我地咪唯有行下估下,我唸都行左半個鐘先到!

 

例行影下相買下手信咁,無咩特別!係老公忽然緊張買手信俾同事、家人,一次過買左四、五盒手信,都重重哋!其實我今日M到,又痛又累,而老公想行多次秋葉原但又驚我又累又悶,我就提議佢自己行,我攞埋d野返酒店休息一陣,然後自己响附近行,再約定五點响酒店等。老公都有d唔放心,不過東京嘅火車好systematic,去到山手線嘅池袋站,返酒店係好easy,我就好有信心,所以老公最後都同意。

 

啱啱分開行嘅感覺有d怪,又有d刺激。好順利返到池袋,本來想將dlock响車站locker就算,因為費時行返酒店又行返出來shopping,點知車站locker已經full左,咁咪死死氣行返酒店囉!點知行到去先發現酒店關門,因為呢間酒店已經寫明早上十時至下午三時係清潔時間,住客需要離開,我見燈都熄埋,又死死氣走左。好彩唸起行去商場條路有間locker shop,唯有响果度擺低d野先,如果唔係都支持唔到好耐。

 

一個人行街都好快過,不過可能我都買左LV,太滿足,無咩購物慾,所以都無咩買到,哈哈!我都好慳家!^_*

 

我過左約定時間三個字先返到酒店,老公已經返左,佢話返來見唔到我好驚喎!好攪笑!但都好sweet嘅!

沒有留言:

張貼留言