2008年10月28日 星期二

日本之旅 – Day 8


終於黎到旅程嘅最後一日!好唔捨得走!

 

今日我地嘅行程係無嘅,departure係六點半,兩個鐘頭前到機場即係要四點半,池袋去機場要個半鐘,即係最遲三點要上車搭去機場,之前有過搭唔到火車而遲到機場差d上唔到機嘅經驗,我地買左兩點鐘車飛,而酒店就要十點check out,中間果四個鐘真係唔知去邊好,話長唔長,話短唔短咁!下次再去日本真係唔會幫襯super hotel,俾多少少去東橫inn,應該方便d,起碼我幾時想番去休息下都得,check out應該唔使咁早,可以瞓晏d!好彩係我地check out左佢都俾我地放行李,酒店關門清潔期間有鐘禁番入去攞行李,算係咁啦!之前睇定車站locker全部都放唔入我地d喼,如果酒店無得放行李,都唔知點算!

 

因為M痛,我地都無去太遠嘅地方,去左池袋Sunshine City附近食左份西式早餐,太多時間,我地都慢慢食坐耐d,跟住行下商場,不過行左咁多日街,真係興趣唔大,我地走左入去d遊戲機舖睇下(平時顧住行街一定唔會行入去),見到有公仔夾,又唱錢夾下,都夾唔到,又唔敢太落力繼續玩,因為我地嘅喼都full哂!我個喼入左LV連盒喎,已經無左一邊位,老公個喼入左六神合體,又係無左一邊,如果再黎多個公仔都唔知點攪!玩過開心下就算嘞!再磨下藥房,依然無野買!呢幾日行得好勁但張床又瞓到條腰好痛,加上M痛,行左一陣條腰真係痛到震,唔想再行,响商場坐下休息下,未夠鐘搭車但又無地方想去,都係攞埋行李早d去車站等!

 

上左車之後,我唸我真係失血過多,一坐低就昏迷過去,醒番都差唔多到機場咯!响機場食lunch,最後都係食我鍾意嘅烏冬,唔知點解日本烏冬間間都好好食,間間都好似手打烏冬咁!之後我地就四圍行睇下有咩買可以用哂d散銀,好攪笑!

 

日本之旅去到呢度已經係尾聲,雖然好唔捨得,唔想番工,但係我同老公都好掛住自己張床,唸下可以瞓番响自己熟悉嘅床上面,盡情咁瞓,真係好期待!

 

上左機之後,我地等左好耐都未起飛,今日真係响等待之中度過左好多時間,確係令人不耐煩!我唸我地班機delay左成四十分鐘左右先起飛。呢程機無二人位,得三人或五人位,我地係三人位,要同陌生人坐,我地坐入面,點知果個男人坐開面,由上機瞓到落機,無食野,攪到我地去廁所都唔係幾好意思,襯佢俾空姐叫醒收餐,我地一齊出去去廁所,等埋一齊先返入去!老公話最慘係果個男人瞓到個頭一係中左去出面,d空姐推車派餐要睇住就住;一係中埋過佢度,油立立,好臭喎,真係唔知好嬲定好笑!

 

呢次行程有個小插曲,話說架機飛到香港機場要landing嘅時候,突然抽頭再飛番上去,呢個情形有d恐怖,因為我係一路睇住個窗,睇住同個地面好接近,唸住重有一、兩分鐘架機就land,之後大概十分鐘就可以離開機艙,點知抽頭得咁突然,有d驚!可能之前我睇National Geographicair crash太多,明白到一個好小嘅零件,一個很細嘅人為疏忽,一些很微細嘅環境因素,都足以機毁人亡,所以响抽頭果一刹那真係有d擔心。當飛機再次上昇同開始遠離機場,我覺得今日真係好漫長,唔知幾時先可以返到屋企!飛機越飛越遠,由原來一片死寂嘅海面飛到去青馬大橋一帶嘅上空,嘩!香港嘅夜境真係好靚,屯門公路就好似一條龍在飛舞,好宏偉!呢個夜景同上山頂所睇到嘅真係完全唔同,我唸我都無咩機會再睇到咯!land唔到睇到呢個夜景都好抵!旅程嘅尾聲原本係咁難忘嘅!

沒有留言:

張貼留言