2008年10月28日 星期二

日本之旅 – Day 5

黎到東京,其實就冇固定行程,只係之前睇過有邊d地方想去,唸住黎到先決定邊日去邊度,隨遇而安啦!

 

老公餓左幾日(因為响大阪亰都等地都係睇風景多,冇咩啱佢shopping既地方),所以今日原本想去之前我冇去到既台場行街同睇彩虹橋,都係快d去左上野、秋葉原等地去睇佢d玩具先。

 

由於尋日主要係搭車過來東京同响酒店附近行,都冇咩野做過,所以唔太累,重可以話休息左一日!今朝我地好早起身十點都未夠就到左上野,雖然話好早,但我地都係食唔到酒店包既早餐,想食?麻煩七點至八點半啦!去到上野發現我地真係早得濟,d舖頭有d都未開,大部份都係開緊!四圍行左一陣,見到有個商場門口有人企哂响度等入去,望下原來十點開,咁我地又一齊等下,唔夠兩分鐘就入得。

 

黎上野唔係唸住買手信,而係老公想搵下有冇六神合體。行左一個鐘左右,佢已經feel到冇,所以我地都係轉戰秋葉原。

 

秋葉原都有d玩具店,不過都行左幾遠搵左好多間先見到一間有得賣六神合體,不過幾貴,老公都好理智咁話唸下再睇下先。可能老公驚我悶,佢行得都好求其,好快咁我地又轉戰銀座。

 

其實都知銀座名店多,之前都冇plan去呢度,不過有個英國牌子既護膚品(Neal’s Yard Remedies 得英國、美國同日本有得賣,之前好想買架嘞,黎日本前check左分店地址,銀座果間好似易搵d,同可以用百貨公司卷,重有Blue Label既旗艦店、玩具博品館,所以一定要去呢度。

 

銀座既building design好靚,好多樓都係一個牌子全幢,所以可以全幢樓decorate或者design到好靚好有特色。黎日本之前知道LV岀左Damier(格仔)Neverfull,雖然自己有個Monogram,但係我始終都係鐘意格仔,好似深色襟用d。呢個Damier Neverfull重要係日本限定。本來都將佢忘記左,黎到日本見d日本妹用又好靚,去到銀座既LV,忍唔住去望下。可能老公覺得我冇咩點買野,個袋又唔係天價(圍起大約五、六千左右),佢就話不如買左佢啦,旅行使下錢開心d麻,我之前果幾日又冇咩睇啱想買(今日都day 5day 8都走嘞)。咁我緊係好開心啦!點知間shopsales個個都好忙,冇人理我地,咁唯有等下啦,過左好一陣我地搵到個有利位置,終於有個sales留意到我地,叫我地等下喎!等下等下有個sales喺門口似乎係專責控制店內情況嘅,走黎話我地係next customer,又問我地想睇邊個款,叫我地等下,咁我地又等囉,我地以為佢問完即係會幇我地check貨,點知都唔係,真係有d!到個sales得閒理我地既時候,佢問我地想睇邊個,真係激死,果個門口sales真係問完就算,冇follow過!佢拎左個袋俾我地睇,有三個size,我地都好firm話睇中size架嘞,咁好快望完咪話要中size果個囉,又要等.......佢返來同我地又講多次個袋有三個size,我地話要中size,佢先話得大同細size有貨,佢講完唔知點解又行開左,門口果個控制員又行埋黎問我地點,我地咪話個sales話冇貨,佢又行開左,轉頭果個sales返黎睇下我地會唔會要大或細果個(重以為佢行開左係幫我再搵下有冇,因我見隔離個客檯面好似有一個),我地梗唔要啦,咪叫佢check邊間分店有,見佢禁左一下個電腦,就話冇,我confirm佢一次係咪全部分店都冇,佢又話係,咁我地就走左嘞!之前冇唸住買所以都冇咩野,決定要買而同我講冇貨就真係超失望!不過,唔好唸住LV係國際名牌,sales就講到英文,其實唔係囉,只係我地識聽Choto(等等),同埋佢地都講到簡單英文單字,再深少少都唔得架嘞!

 

之後,我地都好快搵到Neal’s Yard Remedies,其實佢响條橫街,招牌唔大,好彩我認得個logo,睇地圖行到差唔地方就望到佢,二話不說就衝入去!因為之前太失望,响度就掃多少少貨,如果唔係聽個sales話開左既products要三個月內用哂,我唸我會買多兩枝Rose Oil,都係返去試下好唔好用先!

 

再去Blue Label旗艦店,其實都冇話“好”嘅,睇完又真係冇咩啱,冇謂勉強買野啦!玩具博品館又係冇咩驚喜,行左一陣都走左嘞!最奇係間H&M,好似唔使錢咁,條龍長到隔幾條馬路都重排緊,有冇咁誇呀?

 

今日我地以驚人速度好快行哂schedule左既地方,時間尙早,只不過係四、五點,我地都冇唸過早左行程會係點,咁咪臨時話去埋海濱幕張個outlet,反正都喺銀座,話近唔近,話遠唔遠咁,不過有機會放棄唔去台場,因為個outletschedule同台場一日,近d呀麻!

 

其實都唔sureoutlet要幾耐,話去就去!結果一坐車,都要一個鐘!個outlet會在八點關,我地去到都成六點,兩個鐘,夠啦!個outlet望落都唔係好大,可能我真係志不在shopping啦,我唸唔使一個鐘都行完!

 

第一站係Agnes b,衫,我無興趣!都係睇手袋,但係d款一係幾out,一係就當季貨,都唔係特別平,所以好快走左!之後去Coach,好似好大間,但同Agnes b一様,d款平嘅就out,靚嘅就係當季貨,無折!不過Coach都唔係我既心頭好,睇完無野抵,慳返!再行左d精品、服飾咁,唔吸引!之後去Levis,都睇左好一陣,見到有長袖童裝tee同格仔毛布恤衫,size都細細件,啱我身形,價錢都ok,跟手試埋牛仔褲,好想買條灰色好耐,一路都試唔啱,响度又試下,都唔ok,最尾都係買左條深藍色直腳嘅,都幾抵,大概三百五十蚊,唔高要求只係basic野都唸得過啦!老公都係無買過野,衫褲鞋襪佢都唔“好”,唸住下一站Edwin,佢可能都有野啱,點知都係無,而我就又買多件毛布格仔恤衫,頭先果件係黃色,呢件係紅色!其實我唔係唔鍾意girlishd既打扮,以前我返工都會著下裙,睇果日心情啦!而家呢份工,我都係boyishd,多男人麻,同埋d地方好似貨倉咁,又唔係幾方便啦!軍裝既人唔知係咪豪氣d,我office嘅女仔都唔著裙日日都係著褲,d人都習慣左,反而如果你著靚少少(唔係T-shirt牛仔褲波鞋)佢地會以為我約左人食飯甚至乎去飲!所以黎到日本見d衫咁靚,件件衫搭來搭去,我都無咩幫襯,怕買左無咩機會著啦!毛布格仔恤衫啱返工呀!

 

攪一攪又成八點,時間過得好快,係時候返池袋嘞!

沒有留言:

張貼留言