2008年10月28日 星期二

日本之旅 – Day 6


已經去到Day 6,老公都無買過野!女人就係咁架啦,平時行街成日覺得要買下野先似様,何況去旅行?多多少少都要嘅!今日我地決定去中野,搵六神合體超合金魂!

 

今日去到中野既時候,好好太陽,可以話係黎到日本以來最好天既一日,俾太陽曬住又有少少秋涼既感覺真係好好,不過話時話我條頸巾買得唔抵,捱過左最凍果日先至買到,之後已經無咁凍嘞!頂多一早一晚無太陽既時候寒d,其他時候都還可以。尋日買既長袖衫同毛布恤衫,今朝興高彩烈咁攞出黎著,tee著底,毛布恤衫做外套,點知都唔係著左好耐,去到中野已經熱到要除左件毛布,唉!真係買得太遲啦!

 

去到中野都好早,十點幾,發覺呢度都多玩具店,有機會搵到六神合體喎!不過,d玩具店要十二點先開呀!又早左咁我地唯有慢慢行,又行下日日都會“拱”嘅藥房!磨左一間超市,發現左Ellen Law講嘅頭髮貼!呢塊頭髮貼用黎貼住前額嘅頭髮,等佢唔使跌落黎,方便女仔洗面化妝,因為佢貼完d頭髮,唔會好似d髮夾咁留底痕跡,聽落都幾好用咁!估唔到會响間超市先搵到!磨完超市,我地都係周圍hea,好彩都唔係好辛苦咁就夠十二點,開始大搜查嘞!

 

好順利見到成個商場有幾間有六神合體超合金魂,價錢各異。因為呢隻六神合體超合金魂真係好難搵,有嘅都唔係全新,睇咁多間都係話“未開盒”或者“未使用”,雖然係咁其實都好好好新,唔係殘野,所以我地決定買最平果盒!老公不知幾開心!傻下傻下咁!

 

滿足完佢既購物慾之後,我地就去新宿、原宿、涉谷一帶進發。

 

去到竹下通,好多野睇,不過都係衫褲鞋襪居多!之前响大阪見到有對毛毛靴响屋企著嘅,又靚又唔貴,一路都無買,唸住唔知會唔會真係有機會咁凍要著,都係唸左幾日,想買時已經無哂!!!!不知幾後悔,因為間舖頭好多分店,成日都見到,唸住實唔會無架麻,點知就係無!黎到東京都無見過呢間野,終於喺竹下通俾我見到佢,即刻跑入去買啦!粉紅色都係最後一對啦!女人就係奇怪嘅動物,之前有又唔見好“恨”買,到無嘅時候又“恨”到飛起!

 

其實我地都無target要去買d咩要去d咩舖頭,行到邊咪睇到邊囉!點知竟然有個女仔走埋黎用廣東話問我地知唔知Head Porter响邊,真係唔好意思,我地真係唔知,睇住佢好失望個様都有d無奈,不過都好得意,因為無唸過會响日本聽到自己嘅語言。

 

行行下我地唔知點解會去左表參道,見到有間Agnes b,都循例走番一轉啦!入到去見到有個紅色餃子袋,中間露條邊係深藍底白星星,好sharp!其實呢個形嘅袋真係出左好耐,只不過係耐不耐出唔同色咁,所以之前响香港我都無唸過要買,但係紅色對於我黎講係無抗體,而且個袋係表參道店限定嘅,“限定”呢個字又加下分,望下價錢,都有香港貨七折咁上下,唔太貴,唸左陣,都係據為己有先!其實個袋重有個優點,就係夠輕!

 

一出Agnes b行前多少少就見到一間好宏偉嘅LV,我講笑話唔知有無Damier Neverfull,老公話入去望下囉!本住之前個sales話全東京(定還是全銀座?)都無貨嘅心情入去,無期望會有!一入去,嘩!一個客都無!得d sales企响度,樓底又高,好似好grand high咁,我地就牛記笠記“拱”入去,都有d唔自然!不過黎遠都見到有Damier Neverfulldisplay响度,唔使左行右行去搵就直行去個櫃位度啦!咁响呢間舖嘅service梗係同銀座果間無得比啦!無客自然唔使等之餘sales重會自動自覺行埋黎serve我地,我地咪問中size有無貨,仲唸住佢又唔知會講咩,跟手又係講一餐都話無架啦!點知佢好清晰咁同我地講“wait a moment please”而唔係話“choto”,你話個感覺有幾好呢?^_^好快見個sales擰轉身開櫃,揭左一下櫃裡面嘅袋,即刻已經攞左個新袋出黎俾我!嘩!我真係無唸過會有,因為之前個sales話全部分店無貨,我都係唔係好信佢有幫我地check電腦先至“拱”入去證實下,見佢有貨果刻又意外又開心,有一刻都後悔啱啱先買左個Agnes b架!早知買到Damier Neverfull就唔買Agnes b,雖然話style都唔同,始終都覺得有d奢侈咁,最衰都係老公唔買野,攪到好似得我買野,好揮霍咁!我都係鍾意買袋架嘞,都有成年無買過新袋,就當係一次買番今年(定上年)個quota啦!值得讚嘅係個sales,英文ok又有禮貌,我地買完野,佢抽住我個袋送我地去大門口,先至將個袋俾我抽,重同我講 wish we enjoy shopping in LV and have a nice trip in Japan!下次要去LV,都記得去間人少d至得!
 

由於老公抽左佢個六神合體超合金魂成日,我又買左兩個袋,抽住d野响條街行真係好阻街,所以我地都唔係行多左好多地方就返池袋嘞!

沒有留言:

張貼留言