2008年10月26日 星期日

日本之旅 – Day 1




之前已經喺網上做左電子登機,但係唔放心都係早兩個鐘前到機場,食埋早餐行去登機閘口,原來都只係時間啱啱好咋!重以為要周圍hea添!

 

話就話國泰機,其實都好迫,重好殘舊,無我地唸得咁好!我地睇左功夫熊貓,真係幾攪笑,有幾次都忍唔住禁實個咀笑左出聲!應承左老公個妹喺機攞個花花碗仔俾佢個女做食飯碗,好衰唔衰一個碗係裝蛋糕,一個碗係裝冷麵,最後唯有食完麵飲哂d麵汁,抺乾後放入外套袋,幾大犧牲呀!我就鐘意個青蘋果綠杯仔,横掂都攞開,順便啦!不過d空中小姐黎收餐既時候,我都好驚架!

 

好順利去到關西機場,搭車去到大阪難坡,呢個時候先至係我地既旅程既開始。其實我之前都做足功課,搵哂地圖帶埋黎,奈何d地圖真係唔係幾on scale,我地一人拉住一個喼行下行下都未搵到間酒店。我手又短,隻手抝後拉喼,原來真係好累!老公唯有一個人拉兩個喼,我就睇地圖(佢竟然信得過我喎)。拉左都好耐,好似唔知重有幾遠,我地忍唔住走去問人@_@,但係都係雞同鴨講,好彩個伯伯都醒,喺我地幅地圖點左我地當時所在地,咁起碼有個reference重有一段路先到!

 

都唔記得行左幾耐,終於到酒店,真係好開心!因為之前飲哂d麵汁,好鬼口渴,好期待去到酒店擺低d野就出去搵野飲!間酒店房無我想像中咁細,可以同時開哂兩個喼,哈哈!

 

原本打算今晚即去梅田既空中觀境台睇夜境,但老公話都係响酒店附近行下,熟悉下先,原來佢都有“意見”嘅!

 

出左酒店,原來好近道頓堀,好熱鬧,我地即時已被吸引左去。成條街好多食店,真係目不暇給。雖然只係當地時間六點幾(香港時間五點幾咋!),但我地朝早喺機場既意粉屋食左個又貴又細既早餐,喺飛機食左個叫ok既牛肉飯同冷麵,經過一輪搵酒店之後,真係好肚餓,所以我地不約而同咁話食野。我地好快見到間元祿壽司,我見同香港一様名,其實麻麻地想食,不過太肚餓,見佢又平(136yen一碟咋舌)唔理咁多,試下囉!嘩!間野真係掂喎!可能我對食都無咩太高要求啦!我同老公都覺得d壽司料好鮮甜,出乎意料之外咁滿足,嘻嘻!

 

醫完肚就四圍行,影下相。其實來日本並唔係有太大購物慾,都係唸住行下睇下,雖然我講過幾次,我知道老公之前都有d擔心我會失控同口是心非(我唸)!我唸行完今晚後佢都要跌眼鏡,事關我様様都覺得靚,但係睇完都放番低,最後都只係買左枝睫毛液,絲襪同lunch用小袋啫!重要係喺老公多番鼓勵下我先至買,哈哈!可能人大左,唔會好似以前去旅行咁買埋d無謂野,得個攞字,旅行過後又後悔咁衝動買野,又懊惱點收埋呢d無謂野!所以,都係睇下開心下最多影相影低就算嘞!

沒有留言:

張貼留言