2008年10月28日 星期二

日本之旅 – Day 3

酒店既冷氣好強勁,但佢張羽絨被真係又輕又暖,雖然個枕頭好唔掂,扁到死,但都瞓得幾舒服,起身果下要出被窩,超凍,好似平時冬天咁!尋日都無見到啱既頸巾或者褸,所以今日都係著多件衫出去好d!連埋打底件小背心,一共著左四件衫,不過因為全部都好薄,唔覺得好暖。
 

今日落雨,唉!好彩都知天氣麻麻,有帶遮過黎日本。出左門口,兩個人用一把遮,老公個相機袋要斜揹,兩個人都要淋雨,都唔係辦法,去左seven買把大遮至得。日本人好鍾意透明遮,街上既人好多都用呢隻遮,我地就買左把磨沙既,攞上手都好紮實,圍起港紙都係四十蚊,重平過响香港seven買既帆布遮,好抵!

 

今日真係好凍,可能因為落雨啦,感覺係好似香港十三、四度著住短袖衫咁凍!我地搭車去到京都,再要轉車去嵐山,因為唸住去搭嵯峨野觀光小火車,唔會坐激流船,所以唸住直去左亀崗,坐番觀光小火車去嵐山先至仔細咁行。買左飛(都成400 yen搭唔係好多站咋)上左車睇到佢有幅圖關於嵯峨野觀光小火車路線,發覺小火車既尾站亀崗並唔係JR站既亀崗,而係叫馬堀,呢個時候,我都突然醒起好耐之前睇過一個網友既遊記,講過類似既經歷,不過人地就真係响亀崗落左車至發現,行去馬堀都遠遠地,最重要既係佢話果度附近係農田,無咩人可以問路(不過就算有都問唔到d咩架啦,雞同鴨講)。因為驚貿貿然响馬堀落車要搵小火車個站,出面又濕又凍又落雨,老公話去返嵐山先(去嵐山只要230yen咋,每人蝕左170yen嘞@_@)。其實因為行程plan係我plan,睇人地既遊記又係我,發現呢個問題都係我,老公咩都唔知,我同佢講有問題既時候佢又反問番我好多野,我又要解釋一大餐,攪到我鬼死咁。因為覺得佢之前真係一d都無理過,而家又問長問短,如果佢一早同我有discuss過行程,又或者有睇過d書有番少少concept,我就唔使攪錯左煩緊果陣重要解釋咁多啦!嬲嬲地响嵐山落左車,好易咁搵到小火車個站(喺正隔離),但係班車要成九個字之後先開,老公話行左呢度先晏d返黎,是但啦,九個字真係耐左少少,好難响個站度hea咁耐嘅!

 

我地唸住行去附近天龍寺,一路行既地方都好靜,周圍都係民居,唔太像樣!老公突然好醒咁話轉左(定轉右?我唔記得嘞),我問佢點知,佢話見到有路牌喎!嘩!個路牌超細個,高度係去到我膝蓋架咋,重要响轉角位,有d樹蔭咁,睇唔到都唔出奇。見到天龍寺,無即刻行入去,因為反正回程都行返同一條路,回程至行都唔遲,咁我地就再行入d搵渡月橋。

 

雨一路都無停過,天氣又凍,加上之前既小意外完,個頭開始赤赤哋。見到渡月橋,其實d水都唔係好澎湃,但係條河真係幾濶,都幾壯觀,加上背後連綿既山脈、河邊小船、微雨煙霧、天空飛鳥等,構成一幅好靚既景象,我相信有陽光既時候,又是另一番境像!

 

影完相開始行下周圍既商店,都係賣野食既多,有d就賣江户時代既油紙遮呀、布袋仔呀、公仔咁,我就無咩興趣買嘞!反而平時唔“好”食既我都肯睇下野食。我地入左間小店睇精品同野食,見到有盒手信個様包得好靚咪研究下囉,個老闆娘好客氣咁話叫我地試(當然係我地估佢係咁意思啦),以為佢剪少少俾我地試食(香港好興剪到一粒粒俾人試架麻),點知佢一件三角形既菓子,剪左一半俾我老公食,重要好熱切地望住你既反應,因為老公覺得好甜,都無咩意思買,見人地咁好剪成半俾佢,攪到超唔好意思咁!我就係咁意買左包糖仔同一罐Hello Kitty餅(我鍾意儲靚既公仔鐡罐麻),Hello Kitty著和服背景係京都紅葉,當係留念囉!行行下見到有間店賣燒米餅,係新鮮燒出來重暖嘅,重有好多唔同味,忍唔住一人買一塊。再行下,見到有間幾大既店買d一盒盒既手信,重有碟仔擺d試食出來,咪走入去試下,點知攞起一件來吃既時候,有個sales已經好快撲左過來講左一大堆野,當然我地又係唔知佢講咩,我只係知道果件野勁甜,佢又係好殷勤咁望住我,攪到我都唔係幾好意思表現出好難食咁!其實間店都好多人,個sales都真係好快反應咁來招呼我,係抵讃嘅,不過我就冇expect過會有人行埋來,因為擺哂d野食出來俾人試,我以為會好free!經此一役,老公無唸住要再試,我就師奶仔一名,梗係想試埋其他果d啦,咁我咪唯有睇下邊個位冇sales,以好快既速度攞左擺入口然後行開,好鬼祟咁,都係試左一、兩次咋!最後都俾我買到一盒,好靚架,不過呢盒無得試嘅!

 

出返去天龍寺,果度真係好寧靜,最衰係落雨,好麻煩!天龍寺裡面有d葉開始轉紅色,真係得少少,我就係咁叫老公幫我影相,一定要影埋d紅葉(但係其實d紅葉响好高,但係我又矮喎,哈哈)!

 

人地話天龍寺附近有個竹林幾靚,我一早都唸住去,唸住有陽光射入個竹林會好靚,但係今日落雨,冇陽光,冇哂我唸既野!老公就好想去,我個心就重响小火車度,不過唸住唔太晏,搵埋竹林都唔遲嘅!開頭以為天龍寺通向竹林,點知搵極都冇路行,要出返去搵左一陣就發現嘞,個入口唔太突出,分分鐘過左都唔知!入到去,當然真係唔係果回事啦,一d陽光都冇,都幾陰暗,影d相出來唔靚,同入左個樹林冇咩分別!

 

行完竹林,都七七八八,老公話唔搭小火車,都幾失望,一路都唸住係must go架麻,佢話都係睇風景,應該唔太特別喎!唉!我見又凍又累,重要係大家都凍到極之頭痛,真係捱唔到咁耐,去返京都站行商場暖下至得,唯有放棄小火車啦!咁我地見有個巴士站寫住返京都站,咪費時行番黎果條路咁遠搭JR囉!點知等左好耐都未有車,再試下睇下個牌幾耐一班,嘩,半個鐘先一班,重要等多幾個字,唸下唸下都係行番原路搭JR算嘞!

 

唔係我渣,連老公都凍到頭痛,真係好凍!至慘係我地口渴㩒機買茶飲,果枝茶凍到入心入肺,可能就係呢枝茶令到我地忍唔到企响條街等巴士,咁辛苦都寧願行去搭JR。

 

去到京都站,果然暖d!去左手塜治蟲博物館,本旅遊書推介嘅!去到簡直有受騙既感覺!本書講到果度好大好多野睇咁,去到大就大,果d俾人影相既公仔好零落咁擺左出來,間賣紀念品既店細細間响一邊,其他咩都冇,地方大但冇野响裡面,真係俾本書騙左!

 

夜晚返去心齋橋行衘,除左指定行藥房外,我地重行埋賣衫既舖頭,再唔買番d野保暖,都唔知過唔過到聽日,褸又好,冷衫又好,底衫都好啦!其實日本衫真係幾靚,日本女仔好識打扮,响條街度既女仔,個個都著高跟鞋同化哂裝,唔會有人著T-shirt牛仔褲波鞋,有既我唸都係好似我咁,係遊客!所以我好難買到衫或褸襯番我d咁sporty既衫,最尾都買左條頸巾,紅色格仔,又靚又軟熟,方便帶出街,又唔使返香港入喼既時候阻位麻!

沒有留言:

張貼留言