2008年10月28日 星期二

日本之旅 – Day 2

今日plan左去奈良睇鹿、神戶食神戶牛同上神戶塔,一日去兩個大市係緊迫d,但預番聽日全日會去京都,行程更緊迫,我又捨棄唔到奈良或神戶,趕就趕啦,反正啱啱開始,重有精力嘅!

 

雖然未出發去日本之前已經keep住check天氣,最高有廿四、五度,最低有十七、八度,曾經見過有十五度,但係當香港熱到有三十度既時候,真係好難想像十七、八度有幾凍,我咪成日唸係比香港涼少少囉,安全計我都帶多一件冷外套(不過係中袖架咋)同一、兩件薄長袖衫。但係日本都真係幾凍,今日著哂薄長袖(摺左做中袖)同件冷外套都重有d寒意,今日出去睇下有冇啱既頸巾或厚d既外套至得!

 

朝早食左個西式早餐,好靚架,有個籃裝住隻蛋,不過果度人人都食煙,所以都係急急食完就閃。由大阪去奈良其實都幾近,不過d車好鬼煩,又普通,又急行又特急又唔知咩區間急行,唔同車係唔同速度,停既站又唔同,至慘係我地一去到月台見車就上,有時都睇唔到係咩車,上左車又無display話到俾你知果架係咩車,好渣!尋日由機場出難坡已經領教過呢d野,今日盡量小心d 啦!

 

無驚無險咁用左成九個字去到奈良,d書話半個鐘架,無計,講緊係快既,都無計到上唔到最快架車,下下都搭住車等轉快車既時間麻!出左站,其實好易locate奈良公園既位置,因為好多人都向同一方向進發。唔知係近公園定係時間重早,呢度d空氣都好淸新,加上涼涼地,行得幾舒服!好快我地就見到有兩、三隻鹿,心情都好興奮。其實來之前老公都好質疑我點解咁想去睇鹿,佢話:「你唔驚咩?」無錯,對於d動物,不論其大小,我都好驚架,不過睇書見到d鹿咁可愛,好似好善良咁,我就覺得自己“應該”唔驚,去旅行就係要見識見識,唔係就好浪費麻,所以我都幾想去嘅!

 

但係原來唸同實際係兩回事,離遠見到d鹿既時候我同時見到有隻白鴿响我附近,好驚!老公買左餅餵鹿,其實我都好想餵,不過我真係怯,唯有揸機影相(但又驚隻白鴿行埋黎我度唔知,唉)!

 

行入去見到五重塔,周圍影下相,重喺間士多(應該係小店)買左盒餅俾同事做手信(其實係口渴買野飲但係得張10000 yen,唔好意思買咁少野咪攞多盒餅囉,都好靚架!)

 

其實沿路都有成群白鴿飛來飛去,我都要運路走,行下停下等d白鴿飛走先行,老公都怕左我,哈哈!點知有一下我驚得滯,一路跑上條樓梯,氣都喘埋,擰轉頭見老公原來喺樓梯底影緊我呢幕「奪命狂奔」,好攪笑!

 

原來之前行既地方未真正入到奈良公園,我地再行左一陣就開始見到好多鹿,幾隻幾隻一堆响條路度,見到d人手攞住野就哄埋去八下係唔係野食,其實佢地都無話好大動作,都會慢慢來哄人,所以感覺佢地無襲擊性咁,離遠睇佢地呢d擧動重好得意可愛架,不過真係要「離遠睇」囉!唔知點解行近d,睇到佢地對眼既時候(雖然係又大又黑又天真無邪咁),我都真係好驚,真係好鬼無用!呢度d鹿都唔怕人嘅,之前話佢地心臟好渣,唔好嚇佢地,唔係會嚇死佢地,真係唔明點解,但見佢地個身真係震下震下咁,好攪笑,我同老公講,我俾佢地嚇死就有。我地重見到有隻鹿過馬路,咁佢緊唔係企定定睇紅綠燈過馬路啦,而係跑完再跨欄,幾英呀!重話膽小喎,我有d唔信囉!

 

去奈良既目的係睇鹿,睇又睇過,我地都無行哂成個公園(其實都係行左佢既一小部份),開始出發去神戶,唸住過去食神戶牛lunch set,平d麻!

 

由奈良去神戶,係要返左大阪再轉車(唔知係我地唔識蠢左定係真係無其他方法),都好費時,但算啦,志在到此一遊啫!都唔係有太多must go既地方,應該夠時間嘅!

 

之前喺網上見人講有間食神戶牛lunch set好食又抵,好似好近車站咁,點知搵唔到,好失望,重要搵到過哂兩點,就算俾我地搵到都無用,無左lunch set,貴一倍喎,老實講,我就唔多捨得,又唔係話十分“好”呢様野。搵唔到又行到又累又餓又渴,是但搵左間野食烏冬就算!

 

喺神戶行左商店街,搵到Mosaic,之前有唸住玩果度個摩天輪,點知行到去見無人玩,我地都唔想玩,就咁影下相算!之後上神戶塔睇夜景,其實以前去過東京鐡塔,上到去睇完都無咩特別,所以唔係咁“好”,但唸住循例都去啦,d境會唔同嘅!好快睇完,响個塔又無其他野好做,得間旋轉café。我地未食dinner,但間café似飲野多,所以都係出去食嘞!老公一出塔就問我有冇schedule其他地方上塔,我話有,因為唸住佢呢期鍾意影相,咪schedule多d俾佢影下夜境囉!佢即刻話唔會再去其他塔,因為都幾無聊,上塔都話貴唔貴話平唔平,上得果一陣,傻下傻下咁,我梗係非常贊成啦!

 

夜晚我地搵左間小店食和牛,埋單重計錯錢定有優惠,收少1000 yen,哈哈,好開心!

沒有留言:

張貼留言