2010年9月20日 星期一

Ambrose好瘀

上次同Ambrose返公公婆婆屋企玩得好開心,氹到公公婆婆鬼死咁開心。Ambrose以前返親去都時不時扭吓計,喊吓,攪到公公婆婆都唔可以好開心同佢玩,而家大個左d先越黎越自在同肯跟人,不過一入門口就點都一定要warm up先,如果唔係又係好難投入。不過有樣好奇怪嘅野,就係佢好似好驚舅父同公公,通常舅父都好少惹佢,而公公有時都瞓左覺或在房無同佢玩。Ambrose好鍾意斜斜地頭去裝佢地,裝完又好驚咁跑番黎,但其實公公或舅父都無望過佢,無理過佢架喎!Ambrose次次都係咁,不過warm up左之後佢就可以同公公玩到好顛,公公一拍手佢又跟住係咁拍,公公作勢衝埋去想捉佢嚇佢,佢就好似老鼠見到貓咁掉頭跑返黎我地度,如果我地坐在沙發,佢重會死命擒上沙發,之但係佢係笑到咯咯聲架!如果佢已經在沙發,佢就會橫衝直撞咁亂爬去避開公公。但係有時候,我地會見到Ambrose唔係玩,有時候個樣係驚囉!所以真係唔明點解,總之每次去公公婆婆屋企都一定有呢d場面,所唔同嘅係究竟佢係玩得咯咯笑定係驚到想喊!有時都好激氣架,我成日餵緊Ambrose食粥,公公就走埋黎引佢攪到佢唔專心食野,又有時候都玩左好耐,Ambrose跑到笑到喘哂氣,我要捉實佢等佢唔好玩到失平衡撞到跌到攪到我手都軟埋都重玩,呢個公公真係好麻煩!


尋日同Ambrose返去婆婆度食飯,入門口Ambrose都未warm up,公公已經抱左佢入去,可能個頭開得唔好,佢有少少抗拒。之後Ambrose又係咁裝舅父同公公,但只有公公俾佢聊到出房同佢玩。又係貓捉老鼠遊戲,今次Ambrose在沙發橫行,我就捉實佢,佢無啦啦有一下爬得超快,想由呢邊沙發爬去L型放置嘅另一邊沙發度,但果張沙發嘅手柄位又高d又硬d,由於Ambrose真係跑住爬過去,我都捉唔實佢,佢一跑住爬過去時,可能又無睇清楚,成塊面下半部撞左埋去個沙發柄度,暴喊!我諗佢咁樣撞埋去都真係好金!某個程度上我都有少少怪公公成日同佢玩到咁顛,雖然係Ambrose自己唔小心撞埋去,但唔係公公咁樣同佢玩又點會撞到咁應丫!


食完飯,Ambrose有表姐同佢一齊玩,二舅父又在隔離陪玩,咁我同爹爹分別就比較放鬆咁一個睇電視一個响遠少少嘅地方食生果遙望Ambrose。原本爹爹都話佢想睇吓電視而要求我行埋去睇實Ambrose,但我又成口橙,見有二舅父响度,表姐又好識照顧Ambrose,同埋Ambrose都只係在離地一尺左右嘅沙發床邊玩緊,我諗住都無咩野,就話食埋先啦!點知說時遲那時快,Ambrose唔知點解响沙發邊打側跌左落地,頭落地“卜”左一聲好大聲,嚇死我,Ambrose喊到氣都回唔到呀!表姐第一時間話唔關佢事,哈哈!


重創左兩下之後,見佢又喊到好累,又未沖涼想瞓覺咁,我地都係走人先。返到去同Ambrose沖完涼之後,就見到佢左面頰一撻瘀左,同埋眼角加右額都瘀左一撻,真係見到都痛!夜晚等佢瞓左之後我地同佢搽喜療妥,希望佢快d散瘀無咁痛啦!


今晚放工返黎,老公話Ambrose今朝又唔知跌左落地定撞左埋牆度,又喊到回唔到氣,今次Ambrose真係“好瘀”呀!


沒有留言:

張貼留言