2010年9月11日 星期六

滑梯

之前有朋友借左一個麵包超人鞦韆滑梯爬架比我,滿心歡喜砌好左,諗住Ambrose一瞓醒見到會好開心,會好好奇咁走埋去玩吓爬吓研究吓。點知,佢好似無咩興趣,抱佢上鞦韆,佢都會盪一陣,好快又行快落黎;滑梯又只係不斷由條滑梯爬上而唔係响樓梯上;爬架幾乎無爬過入去,我又太大舊唔可以示範佢睇可以爬入去,甚至乎爬上去。成個遊戲架放左响屋企幾日之後,佢終於都識由樓梯同滑梯直上架面喇,鞦韆同爬架依然係零興趣,可能佢同爹爹玩開人肉鞦韆激好多,唔鍾意呢個小兒科鞦韆?!不過有樣野係估唔到嘅,係佢會爬上滑梯頂之後,係咁搖成個架,搖到成個架郁哂,都真係有d擔心佢會搖到自己企唔穩跌落黎,又驚佢會搖爛個架,大佬,個架都成二千蚊,我唔敢俾個仔咁攪法喇!玩左幾日,都係拆番佢還俾人喇!


咁啱之前去左個bbq場係有膠滑梯玩,我係咁同Ambrose玩,見佢都幾開心,都有諗如果屋企都有條滑梯就好喇!因為講真我地又好少同Ambrose落公園玩,如果屋企都有滑梯,真係隨時隨地都玩得!之前行開反斗城,見有滑梯賣,一條五尺長賣$699,一條三尺長賣$399,兩隻都可摺埋,我見$399果條又唔係貴又唔係好阻地方,真係好有興趣買番條,不過老公就有d擔心開左之後會好大條,放响屋企就多左件大玩具,越整越多野,越整越迫!所以都重係要諗吓先!


今日又行反斗城,又係走去睇條滑梯,老公見我念念不忘,終於都肯買喇!Ambrose又多一件大玩具喇!條滑梯重係防UV,又可摺埋,咁有時去郊遊,都可以帶埋條滑梯去玩,都唔錯丫!


沒有留言:

張貼留言