2010年9月25日 星期六

新一代幼稚園開放日

Ambrose已經十三個月喇,想佢兩歲讀N班,原來要成年之前要開始攪,即係而家!大部份幼稚園都係九月先開始接受報名,有d早到一出世有出世紙就報得,有d要足二十個月先交得表。其實區內有N班的學校不多,最近就是樓下的啟思,但我自己其實又唔太喜歡一落樓就返學,好似好奇怪咁,哈哈!不過勝在近同方便!加上近年實在太多人生BB,我覺得報一間幼稚園都未必穩陣,分分鐘隨時無得返學,所以我另外都有物色多兩間學校俾Ambrose


心儀另外果兩間都係區內有好多人話好嘅學校,其實點好,又真係唔係好知!好多時d野都係人地話好,到自己嘅時候又唔係心目中果回事,所以今次選幼稚園,除左人地講之外,我都好想親身去睇吓個環境,望吓d老師,所以都會非常留意學校幾時有開放日!


今日係新一代嘅開放日,呢間係一間英文幼稚園,而區內其實數得出係英文幼稚園真係唔多,我自己知就得兩間,所以呢間學校多人話好,我唔會覺得出奇!三間心儀學校入面,我比較看重呢間,英文幼稚園喎,讀到呢間,可以唔使再搵上咩英文playgroup好,可以集中著重體力肌肉發展嘅playgroup,反正N班又無學卷,呢間學費又同其他學校差唔多,好似比較一舉兩得!不過讀呢間就要諗搵人湊返放學問題,有好大機會要搭校巴!


同個朋友仔一齊去新一代,都搵左一陣個門口再問人先搵到!好奇怪,個入口係响商場唔起眼嘅緊急出入口門入去上樓梯先到!一入門口已經有好多本地同外藉老師係咁good morning,我放Ambrose落地任佢行!開放日schedule左唔同時段有普通話同英文劇場,見未夠時間,又直行出去已經係室外遊樂場,咁我地都係出左去玩!


Ambrose都麻麻地投入咁,都係行吓望吓有時又要你抱吓咁,睇唔到佢入到去見到咁多colourful嘅野同遊樂設施有多大興趣,呢個我都有d意外,我以為佢一定會開心到怪叫添!


見佢唔太投入,我同個朋友都有問題要問,所以就衝入去招生間房問野喇!等候期間,我地都有睇吓唔同級別嘅書本係點,原來佢地三份二時間都係英文,其他時間係普通話教學,真係幾好!書本亦有普通話架!Ambrose落左地之後又要我幫佢攞本書出黎睇,但到我攞左出黎,佢又同我走左去攞第二本書出黎,一味就响度做搬運工人咁,真係失禮哂!終於等到有老師去解答我地問題!而我地亦都順便取埋報名表喇!不過原來唔係報名先要交錢,係攞form就已經交錢喇!有d市僧咁!而憑老師小小嘅舉動,我已經覺得佢唔夠細心!因為我地之前已經話bb係八月出世,佢地係八月中開學,咁bb要足兩歲先返得學,佢地就會變左插班,無得同其他小朋友一齊開學之餘又無左家長陪小朋友返學果個星期嘅適應期,個老師又好似覺得係咁架喇,我覺得呢個安排同佢呢個態度好似有d唔係幾好!再之後我地都有問佢interview幾時,佢又話十一月,我已經覺得好奇怪,十一月,Ambrose只係得十五個月,咁佢又話要歲半先interview,十五個月見黎就咩?咩都唔識架啦,佢又問我地bb幾大,好似完全唔記得之前我地先講要插班嘅問題,同埋問佢d報名程序,佢都有少少猶豫去答咁,令我覺得好似攪得個開放日唔係預左人問架咩,咁都有?!最後,因為我地兩個bb都有少少坐唔定,我地隨手攞左d糖呀餅仔俾佢地攞住,點知佢又好似好好心話d糖硬喎,大佬呀,我地都只係話俾佢地攞住啦,都無話俾佢食,同埋,唔好唔記得佢地都只係十三個月,你唔會覺得佢地係食到架麻?!我話佢地邊食到嘅時候,佢先至話係喎,食唔到架喎!係有少少覺得我如果交左個仔俾你地,你地係咪真係可以睇實佢架?!


之後我地去望吓d班房同廁所,無咩特別!入左其中一個班房做手工串珠仔,不過好明顯呢d都唔係for我地咁細嘅bb玩,係有d失望!我覺得佢地有N班同K班,攪得開放日,總要照顧吓細bb囉,無奈地又走去睇英文劇場,點知因為佢地要用projector而較暗左間房,又係一d剪影晝咁,成間房好似灰灰暗暗咁,而個故事唔知點解要講小紅帽俾狼食嘅故事,佢地扮聲扮得唯妙唯肖架,不過對於咁細嘅bb,其實真係唔係好啱囉,朋友仔個b一坐埋去無耐已經驚驚,Ambrose就坐坐吓都唔肯撲去我度,我地又走番出去室外遊樂埸玩喇!


我由Ambrose自己行去玩佢想玩嘅野,佢大部份時間都去左玩三隻搖搖板嘅大玩具,行左去又走番去!見有條蟲蟲隧道,佢都有幾次走埋去裝入面有咩咁,不過就無爬,唔知係咪佢覺得唔係可以爬嘅地呢,佢都有好多次想跌想跌而去盡力定住唔跌!不過好彩佢無爬,唔係真係有排同佢抺手抺腳喇!加上佢又著左短褲,地下果d墊又好“鞋”咁,都唔知會唔會擦損架麻!


總括黎講,呢度唔係好似我想像中咁大,個戶外遊樂場都好鬼曬,都唔緊要,我覺得有戶內遊樂場都緊要囉,呢度又唔覺有!再者又覺得佢唔係想像中乾淨咁,可能始終我地大部份時間在室外玩啦,其他野又好似睇唔到d咩咁!同埋佢套校服,一d都唔smart又唔cute囉!哈哈!唔知其他學校係咪都係咁上下嘅呢?定我要求高呢?暫時黎講,呢度嘅好都重係英文囉!其他野又唔係覺得好好又或者好差囉!


沒有留言:

張貼留言