2010年9月30日 星期四

媽媽的第一次

成日寫Ambrose嘅第一次,其實媽媽都有好多第一次架!


今日爹爹要陪奶奶去醫院做個小手術,我就請左假湊Ambrose。其實都好少會自己一個人湊住Ambrose成日,最多都只會係星期六上午,下午爹爹放工就會返黎一齊湊,加上爹爹又轉左長短周,真係少之又少呀!一諗起要自己一個人對住個仔全日,其實都好大壓力,有d驚,唔知點捱過呢一日咁長!


早上九點起左身,call朋友仔睇吓出唔出到去食早餐,好彩佢都起左身!一人帶住一個b,我手抱,佢就推車,去到卓爾居食早餐!之前Ambrose幾個月果時我都有試過一個人帶佢搭的士去同親戚飲茶,對我黎講,果次嘅第一次都已經係有難度,因為平時我根本唔會自己一個人湊住Ambrose去唔係樓下惠康或萬寧嘅地方,所幸係果時Ambrose重細唔會太扭,一餵完奶就即行去搭的士,最多都係抱住佢食,只少佢唔會扭左扭右扭落地同周圍攪野!但係自從佢識得攞野學行掉野扭計之後,我都無試過一個人湊佢出去,重要係坐定定同人食早餐,真係第一次!不過點都要試吓架喇,唔通真係唔出街咩!抱吓又俾佢行吓就到左卓爾居,好快就叫左野食,一如想像之中咁,佢都係坐唔定,首先係攞左朋友b嘅餐具起勢fingd餐具又fing哂落地,又想典落地,又掉濕紙巾,真係好失禮,唯有出絕招,俾餅餅,咁佢先稍為坐定定食,不過我都要好快食哂我嘅早餐至得,因為一包餅仔唔可以頂得好耐!無驚無險都勉強攪得掂!


食完早餐陪朋友仔同個女買鞋,呢個又係一大挑戰,因為Ambrose好似佢呀媽我咁鍾意鞋,响屋企成日都要攪鞋,出去買鞋又係咁將人地架上面d鞋放哂落地,就連個架都拆埋,真係好難攪!佢一d都無令我失望,去到鞋舖,做齊哂!連sales姨姨都忍唔住要話佢!我就好似捉牛咁成日要去捉佢,我話我食左果份早餐嘅energy真係唔頂得幾耐囉!之後我地上左頂層嘅冒險樂園,Ambrose一去到見有個駕駛盤,咁啱佢舉高手就揸到,不知幾開心係咁又抆又搖,叫極都唔走呀!引左佢一排先引到佢行入去,兜左個圈,就咁坐要入錢果d搖搖車就走喇!我諗而家真係唔可以成日同佢去呢d遊樂場所,因為佢真係開始唔肯走喇!


行完冒險樂園就開始準備返屋企,經過一間童裝店,我走入去睇衫,佢有張lego台俾小朋友玩lego,點知Ambrose又係搗亂,將一舊舊嘅積木係咁掉,真係令人煩惱又尷尬,我係咁鬧佢,佢都無反應,sales姨姨走埋黎,佢先識驚撲向我,之但係姨姨鬧佢,佢只係呆左十幾秒,一手抆住我,一手都重要繼續掉野,真係激死人!點解呢隻豬仔咁唔聽人講,咁鍾意掉野搗蛋,真係好擔心佢第日會好難教呀!無辦法之下,我唯有一手抱起佢唔俾佢掂野,一手俾埋錢走人!


返到屋企好快趣餵粥仔,佢一路食已經一路釣魚喇!個樣超好笑!勉強食完抱左佢入房瞓,我先叫鬆左一口氣!起碼都叫過左半日啦!呢一次係媽媽第一次自己帶住Ambrose出去食野同埋去屋企樓下以外嘅地方行街街,都叫可以啦!係我攰d囉!


下半日點過?嘻嘻!佢瞓左之後我都有好多野要做,洗野同準備佢第日粥仔料都用左好多時間,我想同佢一齊瞓都唔得!好彩佢成點鐘瞓,三點半四點先起身,起身之後又食一餐粥仔,時間真係快過!


食完粥仔之後,我第一次自己帶佢去搭小巴去市中心!無車仔又無揹帶,就咁手抱!如果唔係咁,我根本都搭唔到車出去,我唔想行喇!成功去到市中心,個腦不停諗做咩好,但因為我真係好肚餓,我諗今晚又唔知幾點先有得食晚飯,成四點幾只食左份早餐,真係無哂力!所以我決定去食野!!!身上又無錢,第一站係去櫃員機禁錢!禁錢都有d難度,因為我無力單手抱住Ambrose又單手禁錢,唯有放低佢,但又驚佢行左去,好彩我排左個櫃員機係近一個角落,咁我就由佢响個角落度拍吓牆,係咁同Ambrose講叫佢唔好郁,等一陣媽咪,當佢想行開去嘅時候,又用好誇張嘅語氣指住個出錢位同佢講話陣間有野出架,咁佢先定左一陣望,到有錢出黎我好快手攞左收好就一手抱番起佢走人!


諗緊邊度有d地方有得坐好少少又快,最好有人送埋餐,咁我可以唔使煩!最後我去左Euro go go食下午茶,買完飛响最近出餐位嘅地方竟然有張台四張椅,啱哂我,夠哂大唔怕Ambrose攪攪震!好好彩亦都好順利,我又係用餅仔定住Ambrose自己嘆埋個下午茶,又氹到佢飲少少水添,重勁過朝早食早餐呀!今次係我第一次單對單同Ambrose出去食野,哈哈!


嘆完個tea,終於都有力氣喇,同Ambrose行入左Bossini,果度有張玩具台,佢去到唔知點解又好興奮咁睇人玩,又自己揸住d玩具fing,我就响附近睇衫仔,期間有d姨姨同sale姐姐走去撩Ambrose,我都有埋去應酬吓,不過見d姨姨好似好鬼熱情咁又摸Ambrose又流哂口水大讚佢皮膚靚,我即刻有d毛管棟,又怕d人不懷好意,都係快快抱起Ambrose叫佢同人say goodbye就走人喇!出到去見有Xbox遊戲機擺出黎任人玩,有d扭扭格同大食鬼公仔,Ambrose見到又好奇又有d驚咁,想擺佢去同食鬼影張相係咁都要走番黎,玩扭扭格又係咁。我地玩玩吓頭先流哂口水個姨姨又出左黎見到我地又撩過,我真係有少少唔太鍾意d陌生人咁熱情,一來我要應酬講幾句,二來我又唔識佢地,又摸又搣Ambrose又流哂口水咁,真係怕左佢囉!


我地玩完又走左去二樓bb部行吓,見到有件抓毛外套好抵,同左Ambrose試完又幾好睇咁,決定買喇!去到俾錢果度要排隊,好衰唔衰隔離係玩具部,啱啱有部Mickey Mouse單車放左出黎,佢一見到就想落地,但我又要排隊俾錢,唔俾佢落地,佢又係咁典,我真係手都斷埋,好辛苦不斷格硬抱實佢,一手又要攞住件外套同摷手袋攞定錢,又係咁不斷同佢講要等陣,真係驚險呀!好辛苦俾完錢之後我就放佢落地,但佢睇完架單車就俾隔離袋波波吸引左,係咁响度篤!好攪笑!


之後我驚Ambrose睇太多玩具唔願走,我俾佢睇左陣玩左陣一手又抱走佢,去左我行開間時裝店睇衫喇!雖然Ambrose去到都好痴我,唔肯俾人抱抱,但佢都無點扭計,sales姐姐好主動攞左條絲巾出黎同佢玩,佢又ok,玩到咯咯笑,之但係一定要响我附近先得,每當我一行遠兩步佢就苦哂口面望住我!雖然因為咁我唔可以去試衫同試褲,但咁樣都有個好處就係我唔可以盡情購物,慳返!最終,我都係買左件衫同一條legging就走喇!


望吓錶,原來已經六點幾,天都黑喇,係時候返屋企!經過藥房,用埋今日到期嘅減二十元嘅優惠卷買埋包學習褲就走。唔知好彩定唔好彩,小巴站排哂長龍又無車,我見又抱住Ambrose,又揹住手袋,又抽坐包紙尿褲,即刻行去搭的士返去,減左果二十元就用黎幫補的士錢,呵呵!


返到屋企已經六點九,近七點鐘,老爺黎到,接手湊住Ambrose,我可以抖吓!今日真係超充實!估唔到除左第一次同Ambrose出去食早餐成功之外,我竟然可以自己帶住佢去市中心,嘆下午茶同埋shopping,呢個第一次令人太振奮喇!有左第一次,應該之後再有第二三次唔會太難掛!Ambrose,媽咪終於可以同你出街街喇,唔使再等人返黎先出得門口喇!嘻嘻!


沒有留言:

張貼留言