2010年9月23日 星期四

第一次去機場

爹爹之前無心插柳走左去見工,點知人地請佢,但返機場同要返shift,不過就可以揸車返工!為左睇吓揸車去機場要幾耐同幾遠,我地今日就入左機場兜一轉!入到去機場泊terminal 2,泊車優惠都係三百蚊三個鐘,唔貴丫!


Ambrose第一次入機場咋!我地同佢去左戲院隔離睇飛機展覽,又坐飛機椅,佢見到有一架直昇機模型好似好興奮咁,笑哂同埋係咁拍個玻璃膜,我抱遠左佢,佢都會轉身手指指返架直昇機果邊!


今日都係係咁易睇完d飛機,飲左餐茶,我又買左少少pocket size嘅認字puzzleAmbrose就走左,啱啱三個鐘!唔知第日爹爹返左工,我會唔會可以帶到Ambrose去搵爹爹探班呢?


沒有留言:

張貼留言