2010年9月18日 星期六

郊遊@彭福公園+城門河畔踩單車+沙田市廣場Snoopy World

今日打算同Ambrose去彭福公園玩吓,我記得以前小學年年去旅行都係去彭福公園,真係唔知有咩好玩架,不過咁多年之後,都想同Ambrose去睇吓呢個媽咪細個去旅行嘅地方而家變成點!隨車已經有Ambrose架單車仔,我諗就算彭福公園無咩野好玩,我地自己都有架車仔推吓Ambrose,佢都當係玩左,我地咪當行吓囉!行一陣咪去埋Snoopy World,影吓相,又近商場有冷氣,真係好辛苦好累都可以入番商場休息吓麻!呢個行程真係唔錯!


Ambrose食完十一點幾餐粥之後,我地就收拾行裝出發!揸車去到馬場附近個停車場,因為唔知應該响邊泊車,我地見有個保安員就問佢喇! 


老公:「我想問吓去彭福公園泊車係咪泊呢度架?」


保安:「唔係,係後面果度!」


老公:「哦!」


保安:「你去彭福公園諗住做咩架?」


老公:「無架,行吓架咋!」


保安:「行吓?今日無開喎!跑馬呀!」


真係激死!我地之前果晚都已經check左彭福公園開放時間,不過真係無諗過跑馬呢個問題,咁熱,d馬唔係要抖暑架咩?!


無辦法啦,都出左黎,我話咁去城門河踩單車啦!但奶奶就話而家中午時份,咁熱,驚Ambrose曬到發燒,又要取消喇!之後我地直去沙田市廣場,見到個Snoopy World,正想行入去,奶奶又話曬得咁應,好熱,行陣商場先,晏多少少先出黎玩啦!我地就行入商場,行左 一兩 間店,又好似無咩好行。行去賣bb野果層,俾Ambrose落地自己行,估唔到佢而家識得睇野喇,佢走左去間玩具店係咁拱個頭埋去個櫥窗度睇玩具唔走,我地抱佢走,過左玩具店又放佢落地,今次佢去左間衣服用品店,又係去個櫥窗手指指,個口又“e e ur ur”咁,個櫥窗有個Elmo公仔同bb模特兒公仔,佢係咁指Elmo,又係咁想同果d模特兒公仔握手,同埋行入間店度,好攪笑!我地又抱走佢,今次係老公抱佢入間玩具店,我同奶奶去睇鞋仔,睇完一輪都重未見兩仔爺出現,我又走番轉頭去搵佢地,原來Ambrose入左間玩具店,有好多發聲玩具,佢玩到唔捨得走呀!又要格硬抱走佢先得,睇黎,我地以後都係少去玩具反斗城為妙喇!出左黎之後,我地突然驚覺Ambrose又夠鐘食粥仔,我地即刻搵間餐廳坐低餵粥,順便自己都食少少野。


食完野,見無咩想行,都係一心黎Snoopy World,咁諗住過左勁曬時間,都係唔好再行商場,早d出去玩吓影吓相好過啦!出到去,鬼咁翳焗!去到Snoopy World,見有個員工企响度,旁邊有個牌寫住雷暴警告關係,場地關閉!!!有無攪錯,光天化日,雨都無滴,雷暴警告?重要唔開?有無咁黑仔呀?!


好失望!估唔到今日諗住去郊遊,結果竟然意外咁行左商場!見門口都有d公仔,為左到此一遊,我地當然都有同公仔影吓相,好過無啦!


沒有留言:

張貼留言