2010年9月5日 星期日

郊遊@錦田鄉村俱樂部

之前有同事介紹我去西貢一個比較偏僻地方摸蜆,見人少,水清,又係一個幾好嘅親子活動,Ambrose又未去過海灘,所以一直都好想去。但係正正又七月節,無得去,諗黎諗去唔知去邊好,老公之前同同事去過錦田鄉村俱樂部燒野食,佢話果度都幾大,又有野啱小朋友玩,結果,我地同姑仔一家兼老爺奶奶,一行九人就去左呢度燒野食喇!


下午一點幾去到,無咩人,計埋我地都係兩台客,唔知係咪因為日間太熱定係星期日無咩人呢?成個燒烤場好大,有蓋,唔怕落雨,又唔怕太曬。只係好多唔知咩野咬手腳,好痕!我地要狂噴防蚊水,好彩Ambrose有自己嘅防蚊機,再加蚊水,見佢都無點比野咬。燒烤場對開有一大片草地,好靚,真係幾啱小朋友玩,見有人同狗玩添!


Ambrose坐車時瞓左,出奇地我地泊好車抱落車嘅時候只係開眼望兩望又繼續瞓,重要放左落bb車度瞓都無話醒,就係咁我地至可以輕輕鬆鬆食一陣野。到Ambrose醒左,我地開始同佢行出去草地玩。首先係果度有幾條膠嘅滑梯,重要係高身嘅,我即刻抱左佢去玩,不過可能Ambrose啱啱瞓醒,都幾“吽”吓!之後我地俾Ambrose坐佢架單車仔,推佢出去草地,好曬,不過曬一陣都幾好,可以俾Ambrose習慣吓唔係成日都係有冷氣,個草地真係好靚好青綠,雖然真係踩落草地度係有少少“吉”腳(因為著左拖鞋)。


燒多陣野食,又忍唔住抱左Ambrose行出去,睇吓有d咩睇。首先係一塊田,唔知種緊咩,睇左陣,好似唔知咩黎,又無人,我地出返黎又繼續行,又見到有一格格嘅籠,行近d,見有個細路擇樹上嘅葉餵羊,我地竟然開口問佢攞左塊葉俾Ambrose餵,Ambrose見果d羊又無話驚,係咁眼定定望,好攪笑!其實我自己都有少少驚,因為d羊黑麻麻,都唔係白雪雪果d,係有d恐怖架!見個細路餵得興起,我地都自己擇葉餵羊,不過其實都有少少奇怪,因為我唔覺得d樹葉係可以俾人咁樣擇法,同埋覺得d羊應該係食草唔係食葉,不過見葉佢地都食,咁又繼續啦!我見Ambrose第一次餵羊,攞左相機去影佢啦,點知影佢餵果時佢又突然好驚咁大叫同縮手,重撲左响爹爹度,實在太好笑喇!見佢驚,咁就去左隔離睇兔仔,d兔仔都好大隻,不過好多都唔多願郁嘅,亦都唔係隻隻“so”我地d葉!不過俾Ambrose睇吓真兔仔都好,餵野食都係其次啦。行過對面有倉鼠,Ambrose又係睇到眼定定,好想伸手去摸,不過我地驚有菌,佢又成日食手,所以都係制止左佢喇!


睇完小動物已經身水身汗,去返個位度坐!燒烤場隔離其實擺左個超大彈彈床,電動車同埋騎馬仔。全部野都係二十至二十五蚊不等,限時十分鐘。由於太貴,加上Ambrose咁細,我地都無俾錢玩。Ambrose係咁指住d馬要我地過去,咁我地都唯有抱左佢過去放响馬上面就算,當騎左架喇!彈彈床又係,我地只係放佢企起個彈床邊入口睇人玩,咁佢企左响邊度,我幫佢“un un un”,又當彈左喇!哈哈!可能Ambrose真係幾鍾意馬,响屋企已經成日攞張馬馬咭俾我地要我地讀,所以佢黎到呢度見到有咁多隻馬仔,成日要我地抱佢過去,我地已經分別唔同人抱佢過去幾次,我地又唔係俾錢玩,都有少少唔好意思!


由於我地實在太唔習慣戶外活動,加上天氣太熱,又已經玩左幾個鐘,野又食埋,咁我地已經頂唔住要走喇!其實呢度都唔錯,重有得打波、踩單車、撈金魚、畫畫、入沙樽,重有應該有個士多卑利園,如果下次天氣涼少少,都係一個好地方!


睇吓下次幾時真係可以帶Ambrose去沙灘玩沙又好,摸蜆又好先!


沒有留言:

張貼留言