2010年9月17日 星期五

運動場

Ambrose呢個星期好似突然間識行咁,响屋企耐唔時都會自己行,唔使扶,好叻叻!爹爹見佢都有行嘅意慾,今晚就帶左Ambrose去運動場散步!


Ambrose唔係第一次去運動場,只係今次係佢第一次踏足賽道真正咁行!今晚Ambrose都有少少嗲,一定要痴住大人,所以沿路即使我有推架bb車去以防Ambrose太累要坐車,都無用過,爹爹一直抱住行到運動場。開頭放Ambrose在賽道上,佢都唔係好肯,成日想要抱,後尾我行前面引佢,佢就肯行,想追我喇!之後爹爹同佢响賽道行,我要睇住架bb車,只可以坐觀眾席,離遠都見Ambrose時而行,時而要抱,不過其實都旨在俾佢見識吓,玩吓同行吓,行幾多又真係無咩所謂,反正運動場都唔太遠,就當係親子活動囉!行左一陣,以為佢地會行一個圈返黎,點知行左一百米就折返喇!爹爹又帶左Ambrose去運動場中間嘅草地邊度行一陣,返黎時爹爹同我講草地邊有青蛙,Ambrose係咁望,怪唔知得我離遠見佢唔行係咁望住個草地啦!再後來,Ambrose唔係沿賽道行,佢打橫橫越賽道行黎觀眾席搵我,所有人都要避開佢,而我又因為攞左個電話出黎拍佢,d人又要兜開黎避我,行左一陣,拍左一陣,Ambrose唔知係咪有d累,開始企唔住腳要做四腳爬爬喇!佢一掂到個地就係咁刮吓摸吓,再掂埋落賽道個地下,真係忘形到唔記得左果度唔係屋企,開始周圍爬喇!好彩同佢著左長褲仔咋,唔係佢咁爬法都唔知會唔會擦損對腳呀!


最後,我地見佢爬到咁阻街,咁影響市容,都係返歸沖涼睇書瞓覺喇!不過我地覺得一星期如果都起碼有一晚可以同Ambrose行吓運動場都唔錯,慢慢培養佢喜歡或者係唔抗拒運動!希望堅持到啦!嘻嘻!


沒有留言:

張貼留言