2010年9月29日 星期三

第一次搭自動電梯

屋企樓下商場近日新開左吉之島十蚊店,今晚老公要出去應酬,我同奶奶就帶左Ambrose去趁熱鬧。十蚊店在商場二樓,所以要搭自動電梯,原本最近我有機會就放Ambrose落地行,去到見有自動電梯嘅時侯,我就想抱起佢,點知奶奶又話俾Ambrose自己搭。其實我就唔係幾想架喇,好似有d危險咁,又驚Ambrose周身郁,又驚佢隻腳仔唔及時伸高踏入同踏出條樓梯,不過見奶奶堅持話唔怕,又諗住一人拖佢一隻手,有咩事都可以一人一手“的”起佢先,所以都試吓啦!點知Ambrose原來都識行入去,之後又好乖唔郁,不過佢其實唔鍾意兩個人拖手,佢一直都係只肯每次俾一個人拖一邊手,所以搭自動電梯果陣佢都企圖想甩開我地其中一隻手,不過我同佢講,話平時可以拖一隻手,但搭自動電梯嘅時侯一定要兩個人拖手至得架,咁佢又好似明明地無再要甩手喇!


今次係Ambrose第一次搭自動電梯,重要係上兩層同落兩層都係自己搭架,佢自己搭完都笑哂,覺得自己叻叻!


沒有留言:

張貼留言