2011年4月14日 星期四

2011年4月14日

今日幫婆婆book左做白內障手術喇,定左56中午做左眼先,真係令我都緊張埋一份呀,唔知做左手術會唔會真係好d呢?


今晚Ambrose好奇怪,同我地食飯時佢竟然食食吓唔食要落地,攞左本書再上番high chair坐响度睇,唔係去番自己書台睇,真係攪笑喇!


食完飯,Ambrose又捉實我同嫲嫲又要跑跑跑,真係無佢符!跑完之後我地要佢坐低,跟我地做動作,叫佢踏腳就踏腳,游水就游水,舉手就舉手,自己都做到咯咯笑!見Ambrose成日都natural high,我攞左張貼子出黎俾佢玩,等佢唔好咁情緒高漲,靜態少少玩吓貼子,練吓d手指仔!


臨瞓前又係食藥嘅時候,尋晚好成功自己飲藥,今晚我都係就咁將d藥水溝落個杯度俾Ambrose。今晚Ambrose都有自己飲,不過就飲一大啖又擺低,嫲嫲要用個杯灌佢飲,佢又攞番個杯自己飲,飲一啖又擺低,嫲嫲又再灌,佢又再搶,如是者,半氹半推佢飲左杯藥,雖然無尋晚咁利害自己主動飲哂一杯藥,都算好叻仔架喇,唔使我地夾實佢至飲,真係慳左唔少力氣!


呢兩晚爹爹都返夜,我重驚Ambrose半夜反瞓扭計會無得瞓,出奇地呢兩晚Ambrose都瞓得好好,半夜無嘈,甩左奶咀都可以一覺到天光,真係好彩呀!


沒有留言:

張貼留言