2011年4月22日 星期五

Harry哥哥+港樂 彩虹交響世界

期待已久去聽嘅交響樂,今日就係喇!為左等Ambrose有足夠精神去聽音樂加睇魔術,又等爹爹朝早放工返黎有覺好瞓,媽咪就帶左Ambrose落樓下十蚊店行吓。十一點幾落樓,一行差唔多一點至返屋企!返到屋企俾左個奶咀Ambrose,佢竟然第一次推開媽咪要媽咪走,佢要自己瞓!好啦,自己瞓重好,媽咪樂得出房收拾,重好添呀!媽咪八掛幾次行入房莊Ambrose,見佢對眼都差唔多合埋瞓著,感覺真係好神奇呀!Ambrose竟然會要自己瞓唔使人陪?!媽咪又行左出去繼續收拾,突然聽到有玩具鈴聲,跟住係Ambrose咯咯笑,之後就見到Ambrose攞住個玩具跑左出黎!媽咪諗,Ambrose應該係瞓到咁上下,對手插左入枕頭底,咁啱有個玩具之前攞左入房俾媽咪塞左入去枕頭底唔記得攞番出黎,就係咁俾Ambrose摷到,兼且醒哂!唉!真係前功盡廢!Ambrose咁樣跑出黎之後就唔肯再瞓喇!


接埋Ellen姨姨同heihei一齊出發去尖沙咀聽音樂睇魔術!嘩!今日超多人呀!因為爹爹無興趣聽,同埋慳番張飛,爹爹都係做柴可夫,車我地去到之後自己搵位泊車,媽咪就要獨力同Ambrose入場!入場前諗住去廁所,點知大排長龍,結果我地一行四人一齊入左去個殘廁,一個拖住兩個小朋友背住另一個去廁所,真係第一次咋,哈哈!


來因為我地買嘅係平飛,山頂位就預左架喇,點知真係好山頂,只係尾二果行,亦因為係山頂位,媽咪同姨姨要抱住bb一路行上樓梯對號入座,真係好金呀!今次呢個場雖然望落好似靚d,但座位真係好窄,人坐左落去之後,前面已經係另一行人嘅頭,完全係少少企位都無呀,媽咪開始擔心無位俾Ambrose中場可以企吓伸展吓,唔知佢會唔會好扭計,如果扭計,我地又係坐正中間,要行番出去要穿過所有人嘅位先得,真係大件事!另一樣係呢度無上次果個加高座攞!雖然全場呈梯級落,照道理都唔會被前排人遮住睇唔到,但因為交響樂已經set到個台full哂,Harry哥哥要企到去台嘅好前,以我地山頂望落去嘅角度,Ambrose其實都要烏前先睇到,結果媽咪覺得烏前有危險,都係抱起Ambrose坐膝蓋睇好d囉!


Ambrose開始時有幾吓俾交響樂好大聲嚇Harry哥哥嚇到咁,係咁拍自己個心口仔,媽咪都有安慰佢無事,媽咪攬住,過左果幾吓,Ambrose又無咩野咁。媽咪見有場刊,攞起同Ambrose一齊睇,場刊中間一大頁係一個台嘅圖,解構番唔同樂器一般放置嘅地方,Ambrose對於豎琴非常之有興趣,係咁又指場刊上個豎琴,又係咁指台上面果個真豎琴,要媽咪講,媽咪全程唔知有無講過二三十次,連Ellen姨姨都有份幫手講左幾次,都忍唔住笑住叫媽咪買番個豎琴玩具滿足吓Ambrose至得!除左豎琴,媽咪都有盡量講同指俾Ambrose睇其他樂器,有d樂器Ambrose應該睇DWE嘅書已經見過學過,今次正好俾個機會佢去睇真嘅樂器同演奏,加強佢嘅印象!呢個解構圖真係好好,媽咪真係攞住佢同Ambrose不斷睇同對足全程咁濟呀,自己都學到野,非常有用呀!


因為當初媽咪諗住Ambrose重細,唔想投資太大去買前排座位,諗住當聽音樂就算,bonus係有魔術睇,雖然係遠少少,哈哈!不過媽咪想像中嘅魔術同實際表演又好似有少少落差,其實魔術成份真係唔係咁高咁,加埋其他表演全部都係圍繞住彩虹主題,不過不失!媽咪慶幸真係無買貴飛黎睇魔術囉!哈哈!


音樂會完結前有個好細個小朋友出黎唱“I can see a rainbow”,我估佢都係得四五歲左右,要响咁多人前唱歌,真係好叻!媽咪打開場刊搵到歌詞果頁,一路唱一路用手指指俾Ambrose睇,Ambrose都好投入睇歌詞,聽完首歌,一個鐘頭十五分鐘嘅音樂會就咁結束,今次Ambrose比之前又可坐多十五分鐘,真係唔錯,如果有多d呢類音樂會俾咁細小朋友聽就好喇!


散場又係好鬼多人,由山頂落番去地面,當然又係勁多樓梯要行啦!因為人多,媽咪都係抱起Ambrose行快d,而家嘅Ambrose都唔知有無 三十磅 ,重到媽咪對手真係軟哂!爹爹好勁,竟然就响正山腳等我地,媽咪即時塞Ambrose過去俾爹爹,哈哈!


見時間重早,爹爹提議去搭渡海小輪,一來Ambrose未搭過船,二來渡海小輪唔會太長時間,短短地俾Ambrose體驗吓,又係一項唔錯嘅節目,Ellen姨姨無異議,go go go


媽咪生平都唔知搭過幾多次渡海小輪,可能真係十隻手指都數得哂呀!所以今次搭船媽咪都覺得好有新鮮感呀!我地由尖沙咀去到中環,沿途有用cam拍低,兩個小朋友望住個海,指手畫腳,我地大人都好興奮呀!去到中環,是但搵左個位坐低,兩個小朋友對住個海食包包,真係一大樂事呀!包包重要係Ellen姨姨自己整架,真係好健康!食完包包影吓相,真係到此一遊,又係時侯搭返去尖沙咀喇!


 


我地真係超級大鄉里,去程時收$3,回程時見收$2.4,我重以為係好似巴士咁有回程優惠,而爹爹就以為買錯飛,即時問員工,架船係咪去尖沙咀,員工話係呀,爹爹再問咁點解平d嘅,員工話因為我地坐下層喎!噢!原來我地之前係坐上層,舒服d,所以貴d!呢程唔知道,誤打誤撞去左下層,原來係臭d同超多人囉!真係只係差六毫,一早知就寧願搭上層啦!大鄉里唔知,真係無計啦!


沒有留言:

張貼留言