2011年4月6日 星期三

忽然發現

媽咪真係好唔細心,好多時Ambrose嘅第一次都錯過左,唔知佢幾時發生左,好多野都好似變得順理成章咁,到再回想番嘅時候至發現Ambrose朝夕成長!


之前Ambrose已經有想跳嘅動作,但一直都跳唔起,成日都係得個“un”字,又或者十次只係好偶然跳到一次,媽咪一直都不以為意,因為佢真係日日不斷練習,我都見慣見熟。但唔知幾時,Ambrose已經學識左跳喇,明明Ambrose在我眼前跳起,我都無為意,直至佢跳左好幾次之後,我先至忽然發現佢已經跳到喇,真係唔知係幾時嘅事,媽咪諗番都覺得好可惜咁!


媽咪呢幾日都重有好多忽然發現到嘅野,Ambrose已經識得唔使反轉身,正面坐响度落床,比著以前佢一定會仆左响度,但佢而家已經識慢慢就番速度落,直到對腳掂地企穩先行;Ambrose自己可以扶野落樓梯,比著以前佢一定要我地拖住佢先會敢開步;Ambrose已經識得好清楚有意識咁叫“媽媽”;Ambrose已經識每晚飲完奶之後行去廁所要媽咪唧牙膏俾佢刷牙,同時要媽咪一齊刷;Ambrose已經唔再成日放隻手入個口度食;Ambrose已經識得自己爬上爬落成人餐椅度坐;Ambrose已經識得分咩叫大大力“打”咩叫細細力“摸”嘅分別。呢d成長都係媽咪忽然之間發現到而又唔知正確黎講佢係幾時開始,真係失敗!


沒有留言:

張貼留言