2011年4月11日 星期一

失聲

媽咪終於都病左喇!經過兩日假期,湊足Ambrose兩日,又上playgroup,撲撲頻頻,媽咪原本已經聲沙沙,去到昨日已經失聲,叫外賣都差d叫唔到,今日真係頂唔住,唔想攞病假都要攞喇!如果攞病假可以有人工,我真係好想放多一兩日,以我嘅病情,我相信我返到工都嚇親d同事!當然,呢個世界係無free lunch啦!一日都好過無喇!


十一點幾,爹爹同Ambrose陪我出市中心食野同睇醫生,今次因為病情較嚴重,所以要食抗生素,療程五日。睇完醫生食完野,返左屋企食藥休息吓,再起身嘅時候都只係四點幾。媽咪見時間尚早,提議同Ambrose落樓下公園玩,今次媽咪終於都記得攞埋枝長泡泡劍落去玩喇!Ambrose其實都唔係話好熱愛遊樂場,次次去都係睇人玩多過自己玩,唔會表現到好狂熱好興奮,可能只係媽咪一箱情願想佢去玩多dAmbrose又唔係好熱愛滑梯,只係媽咪次次都叫Ambrose去玩,Ambrose只會應媽咪要求爬上去之後,叫極都唔會“sir”落黎,反而佢只係鍾意爬上爬落,行上行落樓梯同埋扭滑梯上個駕駛盤。媽咪見Ambrose都唔係咁興奮,一於攞把泡泡劍出黎fing泡泡,點知Ambrose唔係好似其他小朋友咁追泡泡,佢都仍然係得個望字,之後佢就要搶枝泡泡劍,要自己浸入去再抆番出黎,可惜佢唔識搖枝棒,無泡泡出,但佢都重好有興趣又抆出黎又對好耐插入去,來來回回都係得個攪字,無咩泡泡!


玩左一陣開始天黑同大風,都係返屋企喇!媽咪今日乖乖食左藥,把聲都重係超沙,開唔到聲咁濟!今次隻菌真係勁呀!


沒有留言:

張貼留言