2011年4月3日 星期日

太嫲九十大壽

今日太嫲九十大壽响黃金海岸酒店擺壽宴,等埋Ambrose瞓醒晏覺,全家四點幾出發接人攞餅同到會場。原以為自己都叫早到,點知去到已經有人打緊牌,有不少親友都到左閒聊緊,重諗住人唔多嘅話再揸車出返去市中心行街街添!


好彩我地醒目,一早幫Ambrose攞埋佢架單車仔黎玩,唔係真係咁早去到等到八九點先開餐都唔知有咩好做。其他親友見到都話早知攞埋單車黎玩,攪到Ambrose架單車成日都俾其他小朋友虎視眈眈,哈哈!黃金海岸酒店呢期做緊鴨鴨主題,所以大堂放左隻大鴨出黎,引得Ambrose爬入去大力拍,好興奮!不過隻鴨有野欄住,所以要係咁捉番Ambrose出黎,又好難同佢同隻鴨影相,真係可惜!


之前我見黃金有個幾大嘅playroom,好似幾好玩咁,見今日有幫襯,就膽粗粗入去睇吓可唔可以玩。點知一入門口佢有個area有哂軟墊,地方唔大但幾啱Ambrose年齡玩嘅地方,佢話係要酒店住客先可入去玩,其他設施係可以自由玩,眼見前面有波波池同tunnel爬黎爬去嘅大型設施,重諗住發達喇!點知一行埋去有個牌寫住$50半小時定十五分鐘,原來自由使用係要收費嘅,怪不得咁大間playroom一個人都無啦!知道要收費我地就梗係唔玩啦!我記得酒店應該有室外遊樂場,因為之前我上網見過有諗過join member任玩,只係我未見過個遊樂場啱唔啱玩,所以無join到,趁今次黎到,順便望吓都好!行番去酒店問人,有個好心人同我地講一個室外遊樂場响泳池隔離,係細d嘅,另一個係收費嘅,大d同新起嘅,唔知點解佢係咁叫我地去呢個收費遊樂場,重話無人理可以照入去玩,呢個職員都有少少奇怪,不過佢咁講到,當然我地都走左去試一試啦!


沿海邊行到酒店尾近商場位,果然有一個比較大嘅遊樂場,入口有圍繩欄住但無人看守,我地誇欄而入,唔理咁多喇!裡面有一幾大型同特別嘅爬架,我走埋去試爬都覺得有少少奇怪,唔知點爬好,而且好明顯,呢個爬架絕對唔啱Ambrose!見到有條好幼嘅滑梯,兩邊都無得扶,條滑梯都算又高又斜,我爬左上去之後坐低“sir”,發現pat pat重濶過條滑梯,兩邊無野扶,“sir”落黎果吓都幾得人驚!都唔知點解咁窄咁危險,小朋友點玩呢?


行過去有另一個滑梯組,呢個都叫好正常啱細d小朋友玩,而佢中間係好攀石牆咁,唔係幾高,幾得意!滑梯組附近係一隻好大嘅船,驟眼睇以為係俾人坐吓休息,點知上到去坐嘅時候先發現係搖搖船,一路“un”架船一路搖,啱哂d小朋友,盡情放哂d精力狂“un”呀!再過少少就係兩個鞦韆,不過係軟膠一塊加兩條鏈果種,Ambrose都係未啱玩,咁我唔客氣自己又玩埋一份!鞦韆後有條一長長幼幼嘅平衡木,都幾高吓,爹爹走上去行,只見條平衡木係分幾節,佢一路行每節平衡木都會變得高低,向上向下斜,望落幾驚險,我又忍唔住玩埋一份,真係幾高吓,我要爬上去先得,唔知同重量有無關係,我一路行又唔覺得條平衡木有高低,好似無改變到斜度咁,好easy,一d都唔驚險,有少少失望!玩完呢個見有幾朵花型高椅,坐上去之後朵花會自動轉,張椅有少少暗斜,轉動時就感覺到,而且朵花係會越轉越快,攪到大表姐叫哂救命,好好笑!呢個設計真係幾得意,我都係第一次見!再行返去個大爬架,真係唔係幾好爬,即連大人如我都覺得有d地方都幾高,如果小朋友自己玩大人睇住都幾驚!爹爹忽然行左去個幼滑梯後發現滑梯頂有指示點玩,原來之前我就咁坐上去夾埋對腳“sir”係錯嘅,條滑梯係要張開腿夾實條梯“sir”,怪唔得知條梯幼到連個pat pat都好似坐唔落啦,知道左之後真係笑死我地!爹爹同姑丈忍唔住自己走上去玩,當然表姐們見到又要爬上去玩啦,Ambrose見到又話要玩,唯有抱佢上去,爹爹同姑丈一左一右扶實佢“sir”落去啦,笑到Ambrose騎騎聲,估唔到平時唔多吼滑梯嘅Ambrose都咁enjoy!不過綜合黎講,呢個遊樂場都唔適合Ambrose玩,要比錢join member真係可以免喇!


玩完一輪好快天黑,又係時候入番會場,黎番d大合照,食吓粥仔抖吓喇!今晚最尾一道餸係壽包,大碟上有一個超巨壽包响中間,側邊係中型壽包圍住,而原來中間超巨壽包係一個殼,打開佢入面有好多細壽包仔,好得意架!主家席果碟,碟邊重有一條木枝,上面再放有超迷你壽包,寓意四代同堂,好鬼別緻!吸引左好多人去主家席睇同影相。爹爹忽發奇想將超大壽包殼“cup”左落Ambrose個頭度,超好笑,好似頭盔咁,加埋Ambrose個傻樣,唔知發生咩事,點解有舊野响個頭度嘅?!爹爹重嫌個殼孤度唔夠深“cup”得唔夠好,佢重用手抆走包殼入面嘅包整深個弧度,一“cup”果然真係啱啱好,超爆笑!不過呢度都未算,最笑到標哂眼淚嘅係,因為個包殼被抆過嘅關係,有好多麵包粒甩哂出黎,Ambrose一抆走個包殼之後,成頭頂都係白色麵包碎粒,好似成頭頭皮咁,真係笑到彎哂腰呀!爹爹真係大整蠱呀!


飲宴關係,今晚都成十一點先走得,Ambrose已經好攰喇,平時佢都已經瞓左,所以爹爹雖然要送太嫲返屋企,中途都放低左我地,好等我地可以趁Ambrose仲未瞓著極速同佢白白豬,當然,最重要係洗頭啦!


 


沒有留言:

張貼留言